پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت ۱۲ فروردین

سرهنگ «رشیدی» به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۶۵۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ - 31March 2024

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت ۱۲ فروردینبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس‌  از لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در پیامی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«یوم الله ۱۲ فروردین سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی جلوه‌ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی و سرآغاز حکومتی بر پایه مردم سالاری دینی است.

در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸، با رأی حداکثری اقشار مختلف ملت ایران، به ثمر نشست و خون تازه‌ای در رگ‌های خشکیده ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان جاری شد.

نهال جمهوری اسلامی که در سایه عنایت پروردگار باریتعالی، با عزم و اراده ستودنی ملت و رهبری داهیانه، امام خمینی (ره) کاشته شد، اینک با گذر بیش از ۴ دهه از طوفان و تندباد‌های مهیب، به برکت خون پاک شهدا، استقامت و پایداری ملت ایران و درایت و هوشمندی رهبری معظم انقلاب اسلامی به درخت تناور و افراشته‌ای تبدیل شده است و باعث گسترش روحیه مقاومت در منطقه و در بین ملت‌های آزادیخواه شده است.

اینجانب ضمن گرامی داشت لیالی پر فضیلت قدر و تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امیر مومنان حضرت علی علیه السلام، در این روز عزیز یاد و خاطره معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، شهیدان والامقام، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان که با رشادت‌های خود موجب تثبیت و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند را گرامی داشته و فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین ماه؛ بهار آزادی ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سلامتی و توفیق روز افزون مسالت دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار