معاون فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران فارس:

رزمایش اردو‌های یک روزه خانواده‌های شاهد و ایثارگر فارس ادامه داد

«زارعی» از برگزاری رزمایش اردوهای یک روزه سه هزار نفری ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران به همت این معاونت و اردوهای یک روزه هزار نفری با همکاری تشکل‌ها و انجمن‌های شاهد و ایثارگر استان خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸ - 29March 2024

رزمایش اردو‌های یک روزه ۳هزار نفری خانواده‌های شاهد و ایثارگر فارس تا ۲۰ فروردین ادامه دادبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «نبی الله زارعی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس اظهار داشت: اردو‌های یک روزه ۳۰۰۰ نفری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان فارس شامل والدین و همسران شهدا و جانبازان بالای ۵۰ درصد به همت معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در استان آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد.

 وی افزود: رزمایش اردو‌های یک روزه که همزمان با سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) آغاز به کار کرده است، شامل دیدار‌های نوروزی، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، محفل قرآنی، سخنرانی جهاد تبیین و برنامه افطاری است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: رزمایش هزار نفره اردو‌های یک روزه نیز به همت تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان با همکاری انجمن‌های جانبازان بصیر، جانبازان قطع عضو، جانبازان شیمیایی، جانبازان نخاعی، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان مونث برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار