راهیابی نمایش «چهارمین نفر» به مرحله نهایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی

نمایش «چهارمین نفر» از لاهیجان در فهرست آثار راه یافته به مرحله نهایی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۵۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ - 29March 2024

راهیابی نمایش «چهارمین نفر» به مرحله نهایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، نمایش «چهارمین نفر» کاری از گروه نمایش خورتاب و دانش لاهیجان به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی مشترک سولماز محمدی و شهریار صادق حسنی در لیست آثار راه یافته به مرحله نهایی چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی قرار گرفت.

اعضای شورای انتخاب آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی متشکل از سید حسین فدایی حسین، امیر مشهدی عباس و مریم کاظمی پس از بررسی ۱۲۲ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره، ۱۵ اثر را برای راهیابی به مرحله بازبینی این جشنواره برگزیدند.

از بین ۱۵ اثر منتخب، هشت اثر پس از بازبینی آثار، به مرحله نهایی جشنواره که به صورت غیرمتمرکز و در قالب اجرای عمومی برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

چهاردهمین جشنواره ملّی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی به دبیری مهدی سیم‌ریز از ۲۵ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

این جشنواره یکی از ۱۲ عنوان جشنواره دوره بیست و یکم جشنواره امام رضا (ع) است که با مدیریت فرهاد قائمیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار