استاندار مرکزی:

تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله مایه امید مردم است

مخلص الائمه گفت: یکی از بهترین ایامی که در طول خدمتگذاری در استان مرکزی برای بنده سپری شد حضور در مناطق مرزی و محل‌های استقرار رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در غرب کشور بود که خاطرات به یاد ماندنی را به همراه داشت.
کد خبر: ۶۵۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴ - 26March 2024

موفقیت تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در دفاع از مرز‌های غرب کشور مایه امید و دلگرمی مردم شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در آیین تجلیل از رزمندگان و خانواده های تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در پی اجرای مأموریت در مناطق مرزی استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از بهترین ایامی که در طول خدمتگذاری در استان مرکزی برای بنده سپری شد حضور در مناطق مرزی و محل های استقرار رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در غرب کشور بود که خاطرات به یاد ماندنی را به همراه داشت.

استاندار مرکزی افزود: امروز بعد از گذشت حدود ۲ سال و نیم مجاهدت، ایثار، خدمت و تلاش شبانه روزی رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه در حال مراجعت هستند که در این مأموریت بسیار سختی که داشتند موفق و سربلند بیرون آمدند و موجب افتخار جامعه رزمندگان و نیروهای مسلح استان مرکزی شدند و مایه امید و دلگرمی همه مردم استان هستند.

وی ادامه داد: حضور رزمندگان تیپ ۷۱ از همه شهرهای استان در مناطق مرزی غرب کشور نشان از پویایی و نشاط در گوشه به گوشه سرزمین آفتاب دارد و بنده به عنوان خادم مردم در استانداری مرکزی از همه تلاش ها و زحمات شبانه روزی این عزیزان و خصوصا خانواده های محترم آنها تقدیر و تشکر را دارم.

مخلص الائمه تأکید کرد: مجاهدتِ توأم با نظم و اِشراف و روحیه عالیِ فرماندهان، تکاوران و بسیجیانِ تیپ ۷۱ در مناطق غرب کشور بسیار قابل تقدیر بود و با توجه به اینکه امنیت یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت است‌ زحمات و مجاهدت های این تیپ در پیشرفت کشور بسیار قابل تقدیر است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین اقدامات مردم‌یاری تیپ ۷۱ روح‌الله در منطقه و تعامل جوانان و پیش‌کسوتان بسیجی و فرماندهان این تیپ با مردم و ریش‌سفیدان نیز شایان توجه بود و تیپ ۷۱ سپاه روح الله با حضور مقتدرانه خود در غرب کشور افتخاری دیگر برای مردم قهرمان استان مرکزی به ماندگار گذاشت و افتخاری دیگر به کارنامه درخشان این استان افزود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار