استاندار همدان:

فضای رشد تولید با مشارکت مردم را فراهم خواهیم کرد

«قاسمی‌فرزاد» گفت: در سال جدید همانند سال گذشته بر تلاش همه‌جانبه برای تحقق شعار سال تأکید داریم و فضای رشد تولید با مشارکت مردم را فراهم خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۵۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۳ - 26March 2024

فضای رشد تولید با مشارکت مردم را فراهم خواهیم کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در دیدار نوروزی خود با آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، اظهار داشت: با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، همانند سال گذشته بر تلاش همه‌جانبه برای تحقق شعار سال تأکید داریم و فضای رشد تولید با مشارکت مردم را فراهم خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از حمایت‌ها و هدایت‌های نماینده‌ ولی‌فقیه در استان در خلال امور، صمیمانه تشکر می‌کنیم، افزود: در سال گذشته با حمایت‌های رئیس‌جمهور و وزرای کشور و نیرو توفیقات بسیارخوبی در راستای رفع بحران آب شهر همدان داشتیم و انتقال آب از سد تالوار و احداث تصفیه‌خانه شیخی‌جان انجام شد.

استاندار همدان ادامه داد: در سال گذشته به رغم همه مشکلات، زمین موردنیاز برای احداث منازل مسکونی در راستای طرح نهضت ملی مسکن در کل شهرهای استان همدان تأمین شد.

وی در پایان متذکر شد: به رغم تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات به زیر ۱۰ درصد اما با حضور مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی، قریب به ۵۰ درصد مشارکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقم خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار