نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مشارکت مردم در تولید، محور اصلی شعار سال است

آیت‌الله «شعبانی» گفت: مشارکت مردم در تولید، محور اصلی شعار امسال است که دولت مردمی ایران قوی می‌تواند فرایند مناسبی برای تحقق این امر مهم ایجاد کند.
کد خبر: ۶۵۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۱ - 26March 2024

مشارکت مردم در تولید، محور اصلی شعار سال استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان، اظهار داشت: برگزاری انتخابات امری حساس است که با تلاش‌های استاندار و برگزارکنندگان و نیز مجموعه‌های ذیربط به سلامت برگزار شد.

وی افزود: برگزاری انتخابات سالم مهم‌تر از اصل برگزاری آن است که باعث پیشگیری از شائبه‌هاست و این مهم در استان همدان به خوبی محقق شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در تولید، محور اصلی شعار امسال است که دولت مردمی ایران قوی می‌تواند فرایند مناسبی برای تحقق این امر مهم ایجاد کند.

وی تصریح کرد: مردمی‌سازی اقتصاد از ابتدای انقلاب اسلامی مطرح بود و تاکنون نظریاتی هم در این زمینه ارائه شده است.

شعبانی با بیان اینکه با همه‌ی توان همراه دولت مردمی هستیم چراکه همراهی با دولت را همراهی با مردم می‌دانیم، گفت: قوانین دست و پاگیر بسیاری وجود دارد که مانع پیشرفت روند اقدامات دولت است و باید تمهیدات مناسبی برای رفع این موانع صورت گیرد. 

وی متذکر شد: تمرکز اختیارات باید در دست استان‌ها قرار گیرد و استاندار محترم و مسئولین استانی در اجرای برنامه‌ها اختیار عملکرد داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها