فرمانده سپاه کرمانشاه:

فرهنگ ایثار و مقاومت در وجود مردم ایران اسلامی نهادینه شده است

سردار «ریحانی» گفت: فرهنگ ایثار و مقاومت در وجود مردم ایران اسلامی نهادینه شده و حکومت‌هایی بودند که سرانجام آنان به حاشیه رفتن بود، اما کشورمان با وجود مردمی معتقد بعد از گذشت این همه سال از پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز در حال پیشرفت و رسیدن به اهداف والای خود است.
کد خبر: ۶۵۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ - 18March 2024

فرمانده سپاه کرمانشاه: فرهنگ ایثار و مقاومت در وجود مردم ایران اسلامی نهادینه شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و اصحاب رسانه این استان در سالن اجتماعات شهید قهاری مجتمع بعث کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: درس‌های تاریخ هر کدام یک عبرت است که به واسطه قلم و نوشتن به دست ما رسیده است و رسانه یک هنر زیبا است و شکل و ماهیت این هنر باید با هم همخوانی داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در جامعه رسانه و هنر سکولار به معنای بی‌تفاوت نداریم، عنوان کرد: رسانه نمی‌تواند بی‌تفاوت عمل کند، چرا که بخشی از اعتقادات ما سیاست ما است، بنابراین رسانه باید با نگاه و قلم خود عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.

سردار ریحانی با تقدیر از زحمات رسانه‌های این استان، خاطرنشان کرد: انتقاد رسانه‌ها همواره محل و بستر پیشرفت و سازندگی بوده است اما این انتقادها باید در چارچوب اخلاق و انصاف بیان شود.

وی با اشاره به ۲ رویداد اقتدار آفرین راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه سال جاری، تاکید کرد: تاریخ نشان داده که اگر اعتقاد و باوری برای ایستادن، فرهنگی برای مقاومت و اراده‌ای برای دفاع در ملتی ایجاد شد مطمئن باشید آن ملت و آن کشور شکست ناپذیر خواهد شد.

سردار ریحانی افزود: این اراده ایستادن، مقاومت و دفاع در ملت ایران نهادینه شده و این مهم تنها بر اساس حدس، گمان و تحلیل نیست بلکه بر اساس بیش از ۴۴ سال ایستادگی، مقاومت و دفاع ملت ایران در مقابل هجمه‌های تمام عیار دشمنان است.

این مسئول ادامه داد: مصداق بارز این ایستادگی و دفاع مردم را می‌توان در حضور پُر شور و شعور راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفند سال جاری با وجود تبلیغات گسترده رسانه‌های بیگانه و دشمنان داخلی و خارجی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد.

سردار ریحانی با بیان اینکه دشمنان مشارکت در انتخابات اسفند را کمتر از ۲۰ درصد پیش‌بینی کرده بودند، تصریح کرد: با وجود تلاش‌های بی‌وقفه یک ساله، هزینه‌های هنگفت و آتش‌دهی مداوم فضای مجازی دشمنان، اما ملت ایران با وجود همه این تهدیدات و تحریم‌ها در انتخابات اخیر یک بار دیگر نشان دادند که پای اعتقاداتشان هستند و خواهند بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: برخی از افرادی که رای ندادند یا رای سفید دادند خواستند اینگونه اعتراض و ناراحتی خود را نسبت به سوء مدیریت برخی مسئولان، مباحث معیشتی و بیکاری نشان دهند، وگرنه پای نظام ایستاده‌اند و اگر اتفاقی برای نظام و کشور بیفتد همین افراد برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سینه سپر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و مقاومت در وجود مردم ایران اسلامی نهادینه شده است، گفت: حکومت‌هایی بودند که سرانجام آنان به حاشیه رفتن بود، اما این کشور با وجود مردمی معتقد بعد از گذشت این همه سال از پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز در حال پیشرفت و رسیدن به اهداف والای خود است.

سردار ریحانی با اشاره به ۴۴ سال دشمنی استکبار جهانی، وجود دشمنان بزرگ را باعث بزرگ شدن و پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد: امروزه جز ۵ یا ۶ کشور اول دنیا هستیم که ماهواره‌بر می‌سازیم و ماهواره را در مدار قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار