معاون استانداری کرمانشاه:

دستگاه تعلیم و تربیت، موتور فرهنگی کشور است

«شعبانی» گفت: دستگاه تعلیم و تربیت، موتور فرهنگی کشور است و هیچ کشوری نمی‌تواند پیشرفت کند، مگر اینکه آموزش و پرورش قوی داشته باشد.
کد خبر: ۶۵۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳ - 16March 2024

دستگاه تعلیم و تربیت، موتور فرهنگی کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه،«علی شعبانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری، دستگاه تعلیم و تربیت را موتور فرهنگی کشور برشمرد و گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند پیشرفت کند، مگر اینکه آموزش و پرورش قوی داشته باشد.

شعبانی افزود: در استان کرمانشاه برای اینکه بتوانیم  در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ...  همگام با سایر نقاط کشور پیشرفت کنیم نیاز به حرکت‌های جدی و ابتکاری داریم که برای برنامه‌ریزی مطلوب در این جهت باید از ظرفیت‌های فرهنگیان استان استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه پاسداشت مقام معلم را پاسداشت ارزش‌ها عنوان کرد و گفت: تکریم و گرامیداشت مقام معلم باید به یک موضوع مستمر و دائمی تبدیل شود و قله آن را در هفته معلم شاهد باشیم.

وی سپس پیشنهاد تعریف یک رویداد فرهنگی برای پاسداشت مقام معلم را داد و افزود: باید با به راه‌انداختن یک رویداد فرهنگی  دستگاه‌های اجرایی را برای بزرگداشت مقام فرهنگیان پای کار بیاوریم.

«سلمان محمدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این نشست پاسداشت مقام معلم را پاسداشت ارزش هاعنوان کرد و ‌افزود: از دو ماه گذشته برای برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم در استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در تلاشیم  در ویژه برنامه‌های درخوری معلم‌ها را تکریم کنیم.

محمدی با قدردانی از فرهنگیان استان به واسطه مشارکت در برگزاری انتخابات، گفت: در انتخابات بین ۶۵ تا ۷۰ درصد صندوق‌های رای در مدارس برپا شده بود و فرهنگیان هم تقریبا به همین اندازه پای کار برگزاری انتخابات بودند لذا باید از آن‌ها قدردانی شود.

وی اشاره‌ای هم به آماده‌سازی مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش برای پذیرایی از مسافران نوروزی داشت و گفت: همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش را برای پذیرایی از مسافران نوروزی پای کار آورده‌ایم.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار