فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

مردم همیشه فراتر از انتظارات در صحنه حضور پیدا کرده‌اند

سردار «ریحانی» گفت: مردم همیشه فراتر از انتظارات در رویدادهای مهم سیاسی نظام حضور پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۶۵۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶ - 16March 2024

مردم همیشه فراتر از انتظارات در رویدادهای مهم سیاسی نظام حضور پیدا کرده‌اند/ برنامه سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز و آغاز سال راهیان نور در اردیبهشت ماه در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی»،فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفند ماه، اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود در این دو رویداد مهم سیاسی با وجود تلاش های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در این دو عرصه حمایت از نظام، مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان کوبیدند.

سردار ریحانی با بیان اینکه مردم همیشه فراتر از انتظارات در رویدادهای مهم سیاسی نظام حضور پیدا کرده‌اند، تصریح کرد: اگر افرادی هم رای سفید دادند و یا حتی پای صندوق‌های رای حاضر نشدند، به این دلیل نیست که نظام را قبول ندارند و  یا از انقلاب دلسرد شده‌اند، چون همین افرادی هم که از مشکلات معیشتی و یا سومدیریت‌ها گله دارند، اگر اتفاقی برای کشور پیش بیاید در خط مقدم دفاع از نظام در برابر دشمنان سینه سپر می‌کنند.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه  در ادامه به تشریح اقداماتی که برای برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه در طول سال جاری انجام شده پرداخت و افزود: در ابتدا قرار شده بود کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه اردیبهشت سال آینده در استان برگزار شود، امابه منظور  تکمیل ساخت مکان برگزاری کنگره و نیز استفاده از ظرفیت‌های دانش آموزان و دانشجویان برگزاری این کنگره به مهر ماه سال آتی موکول شده است.
 
وی ادامه داد: اجلاسیه اصلی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در روزهای ۱۹ و ۲۰ مهر ماه و همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۰ برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری این کنگره انجام شده،  اضافه کرد: ۲۴ کمیته استانی تشکیل و بیش از ۴۰ جلسه برای هماهنگی های لازم و ۳۰ جلسه توجیهی برگزار و ۸۱۵ عنوان برنامه نیز برای این کنگره در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای استان در یک برنامه زمان بندی دو و یا نهایتا سه روزه در استان برگزار خواهد شد، گفت: آنچه مهم است اینکه اثرات معنوی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و ... برگزاری کنگره در استان ماندگار شود.

سردار ریحانی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ویژه برنامه سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز و آغاز سال راهیان نور در کشور، گفت: این مراسم ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه سال آینده در ارتفاعات بازی دراز استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی گفت: امسال این ویژه برنامه با حضور ۴۲ هزار نفر از هموطنمانمان برگزار شد که بین ۱۵ تا ۱۶ هزار نفر آنها از دیگر استان ها در مراسم حاضر شده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار