امام جمعه بروجرد:

حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ضروری است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر توسط دستگاه‌های قضایی و انتظامی ضروری است.
کد خبر: ۶۵۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ - 15March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر توسط دستگاه‌های قضایی و انتظامی ضروری است.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان باید شئونات اسلامی را رعایت کنیم، افزود: تذکر حکیمانه و مودبانه تاثیرگذار است؛ لذا باید تذکر داد و رد شد و اگر سکوت کنیم گناه کردیم.

امام جمعه بروجرد در ادامه با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: به کسانی که نیاز مالی دارند، کمک کنیم. از اموال خود باید خوب استفاده کرد و با انفاق مال خود، نیازمندان را یاری کنیم. اگر کسی انفاق کند مالش زیاد می‌شود و این وعده خداوند است.

حسینی همچنین با اشاره به ۲۹ اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت افزود: نتیجه پشتیبانی علما از مصدق، ملی شدن صنعت نفت بود و وقتی مصدق از علما جدا شد، تفرقه باعث شکست او شد؛ لذا اتحاد در جامعه بسیار کارساز است.

وی سپس با اشاره به سالروز هجوم ماموران رژیم پهلوی به حوزه علمیه اظهار داشت: رژیم پهلوی، طلاب را به خاک و خون کشید و جرم آنان حمایت از امام (ره) بود.

خطیب جمعه بروجرد به سالروز درگذشت یادگار امام (ره) هم اشاره و بیان کرد: محروم حاج احمد خمینی یک جوان انقلابی بود که در راستای خدمت به انقلاب همواره در خدمت امام (ره) بود. او مشاور امین امام بود و انقلاب مدیون مجاهدت‌های او است.

حسینی همچنین با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه (س) گفت: حضرت خدیجه (س) همه‌جانبه به کمک پیامبر (ص) آمد. او محبوب خدا او مادر فاطمه زهرا (س) است و به گردن همه مسلمانان حق دارد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار