فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

سپاه پاسداران در اوج قدرت نظامی و معنوی است

سردار رفیعی آتانی گفت: امروز سپاه در اوج قدرت نظامی و معنوی است و این قدرت متعلق به شهداست.
کد خبر: ۶۵۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱ - 14March 2024

فرزندان شهداء صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، در مراسم بزرگداشت روز شهداء و تجلیل از فرزندان شهدای شهرستان بوئین زهرا، به ایثار و ازخودگذشتگی شهدا اشاره کرد و گفت: ماندگاری و پایداری آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی در جامعه به پاس ایثار و ازخودگذشتگی شهداء و خانواده شهداء است و هزاران لحظه از لحظه‌های مقدس فرزندان شهداء در تاریخ انقلاب ثبت و بیان نشده است و در حال حاضر ما قدردان لحظه‌های مقدس فرزندان شهداء هستیم و بدون شک وجود معنوی شما فرزندان شهداء در جامعه همواره سبب خیر و برکت برای انقلاب اسلامی است.  

وی در ادامه افزود: شهداء و خانواده معظم شهداء بزرگ‌ترین سند افتخار ملت ایران هستند و از خداوند متعال بابت این نعمت الهی بسیار سپاسگزاریم. امروز ملت ایران به خاطر تربیت فرزندان قهرمان و شجاع خانواده شهداء در میدان نبرد به اوج قله رسیده اند و این به اوج قله رسیدن به خاطر مکتب اسلام و اهل بیت (ع) بوده است.  

سردار رفیعی آتانی، فرزندان شهداء را صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: نظام سلطه گر در هشت سال جنگ تحمیلی با همه توان به ما حمله کرد و ما با دستان خالی و قلبی پرصلابت و ایمانی راسخ در مقابل آن‌ها مردانه ایستادیم. ما بعد از شهداء به خانواده و فرزندان شهداء بدهکاریم، شما فرزندان شهداء ادامه دهنده راه و سیره شهداء هستید و ملت ایران به وجود شما افتخار می‌کند و فرزندان شهداء صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران هستند و ما به این صفحات زرین با غرور و افتخار نگاه می‌کنیم.  

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، به رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قبال فرزندان شهدا اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرموده شهید سلیمانی متعلق به سپاهی است که نمی‌خوابد و نباید بخوابد. امروز رسالت سپاه در قبال فرزندان شهدا و خانواده بزرگ شهدا این است که هرگز نمی‌خوابد و چشمایش همیشه بیدار است و دستانش روی ماشه به سمت دشمن است و دشمنانش را خوب می‌شناسد و بر هیمنه و جغرافیای نظامی و فکری دشمن سیطره دارد و امروز سپاه در اوج قدرت نظامی و معنوی است و این قدرت متعلق به شهداست. امروز هم دوستان و هم دشمنان می‌دانند که ما در اوج قدرت هستیم و برای دفاع از مکتب اسلام و ملت ایران و استمرار راه و سیطره شهدا با هیچ کسی وارد معامله نمی‌شویم و هرگز اهل معامله نیستیم و فقط با خداوند متعال معامله می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها