به مناسبت روز شهید صورت گرفت؛

برگزاری محفل انس با قرآن و شهدا از سوی بنیاد شهید قم

محفل انس با قرآن و روایتگری سیره شهدا به مناسبت روز بزرگداشت شهیدان با حضور کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ - 14March 2024

برگزاری محفل انس با قرآن و شهدا از سوی بنیاد شهید قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، محفل انس با قرآن و روایتگری سیره شهدا همزمان با ماه رمضان و بزرگداشت روز شهید با حضور کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در سخنانی با اشاره به روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید اظهار داشت: درست است که روز‌هایی در سال به نام روز جانباز، روز شهدا، روز آزادگان و ... نامگذاری شده، اما جریان ایثار و شهادت، یک موضوع دائمی است و تعطیل بردار نیست.

وی با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: «بعضی از جانبازان هر روز شهید می‌شوند» و لذا نباید در گرامیداشت روز شهید و جانباز و ... تنها به یک روز خاص اکتفا کرد.

در ادامه، اسماعیل شیرازی از پیشکسوتان لشکر ۱۷ در دوران دفاع مقدس با اشاره به اهمیت موضوع ایثار در قاموس فرهنگ جهاد و مقاومت، خاطراتی را از ایثارگری رزمندگان اسلام در صحنه نبرد بازگو کرد.

این مراسم با شعرخوانی و مرثیه سرایی سیدمحمد جواد شیخ الاسلام و اجرای گروه سرود دانش آموزی شمیم طا‌ها همراه بود؛ در پایان و پس از اقامه نماز جماعت، حاضران که همگی از منسوبین شهدای والامقام استان قم بودند، بر سر خوان ضیافت افطاری شهیدان گردهم آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها