برگزیدگان مسابقه عکاسی خوش آمدی قهرمان تجلیل شدند+ تصاویر

از برگزیدگان مسابقه عکاسی خوش آمدی قهرمان ویژه تشییع شهدای گمنام در استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
کد خبر: ۶۵۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ - 13March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از استان کهگیلویه و بویراحمد، طی مراسمی از برگزیدگان مسابقه عکاسی خوش آمدی قهرمان ویژه تشییع شهدای گمنام با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک به برگزیدگان این مسابقه، اظهار داشت: شرکت در مراسم ویژه شهدا افتخار بزرگی است که نصیب کمتر کسی می‌شود و شرکت شما عزیزان در این مسابقه به دعوت همین شهدای گمنام است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امید است که مسابقات بعدی با شکوه‌تر و با استقبال بیشتری برگزار شود، ابراز داشت: اگر یک هنر را ثبت نکنیم ماندگار نمی‌شود؛ لذا هنرمندان و عکاسان با ثبت عکس‌ها و آثار فاخر باعث ماندگاری مراسم‌ها و یادواره‌های شهدای والامقام شوند.

دبیر برگزاری مسابقه عکس «خوش آمدی قهرمان» استان کهگیلویه و بویراحمد نیز عنوان کرد: مسابقه عکس «خوش آمدی قهرمان» ویژه تشییع شهدای گمنام ۱۴۰۲ در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

علی نقی کرامت افزود: از ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ فراخوان شرکت در این مسابقه از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و آثاری از تشییع شهدای گمنام در استان به دست ما رسید.

در پایان این مراسم از ابراهیم عزیزی، مهرناز رحیمی و مهدیس حسنعلی زاده به عنوان برگزیدگان مسابقه «خوش آمدی قهرمان» تجلیل شد.

برگزیدگان مسابقه عکاسی خوش آمدی قهرمان تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه عکاسی خوش آمدی قهرمان تجلیل شدند

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار