دبیر ستاد کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس:

طرح قرآنی «نور علی نور» به نیابت از شهدای استان فارس آغاز شد

«آل علی» از اجرای طرح «نور علی نور» به نیابت از شهدای استان فارس خبر داد و گفت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، این طرح قرآنی با محوریت برگزاری ۱۵ هزار محفل قرآنی به نیابت از ۱۵ هزار شهید استان فارس آغاز شد.
کد خبر: ۶۵۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ - 13March 2024

طرح قرآنی «نور علی نور» به نیابت از شهدای استان فارس آغاز شد«سید مرتضی آل علی» دبیر ستاد کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز، حلول ماه مبارک رمضان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن کریم است و شهیدان ما با تاسی به این کتاب الهی به راه حق هدایت شدند؛ از این رو با تأسی به فرهنگ عاشورا و آیات وحی توانستند به این جایگاه والا دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه مأنوس بودن با قرآن کریم در سیره و سبک زندگی شهدا کاملاً مشهود است، افزود: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان، طرح قرآنی «نور علی نور» با محوریت برگزاری ۱۵ هزار محفل قرآنی به نیابت از ۱۵ هزار شهید استان فارس آغاز شد. 

آل علی ادامه داد: افتتاحیه این طرح با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس و علاقه‌مندان به شهدا دیروز همزمان با روز نخست ماه مبارک رمضان در مسجد نصیرالملک شیراز برگزار شد که این طرح تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس با اشاره به اینکه مساجد، حسینیه‌ها، مکان‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج سراسر استان میزبان این طرح هستند، بیان کرد: طرح قرآنی «نور علی نور» کاملاً مردمی است و در کنار مردم، همه دستگاه اجرایی به خصوص اوقاف و امور خیریه استان فارس، بسیج و سپاه، شهرداری شیراز و بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در اجرای این طرح ایفای نقش می‌کنند.

آل علی افزود: این برنامه فاخر در استقبال از دومین کنگره ملی شهدای استان فارس بوده و امیدواریم ادامه‌دهندگان خوبی در راه شهدای به حق پیوسته باشیم.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود تاکید کرد: طرح قرآنی «نور علی نور» یکی از طرح‌های ماندگار کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس است که به نیابت از شهدا اجرایی می‌شود و تا زمان برگزاری دومین کنگره، برنامه‌های متعدد و متنوعی با رویکرد ویژه قرآن و عترت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها