قدردانی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین از اقدام سپاه در نامگذاری هر سال با عنوان یک شهید

سرهنگ «امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از اقدامات سپاه استان در نامگذاری هر سال با عنوان یک شهید قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۵۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹ - 13March 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با صدور پیامی از اقدامات سپاه استان در نامگذاری هر سال با عنوان یک شهید قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در اقدامی بی نظیر و متمایز هر سال را به نام یک شهید قزوینی گرانقدر مزین می‌کند. این عملکرد قابل تحسین همچنان که در شناخت و معرفی شهیدان عزیز اسلام به مردم استان بسیار تاثیرگذار است در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیز بین عموم مردم از جمله نسل جوان کارکرد متعالی دارد.

در این راستا سال ۱۴۰۲ نیز به نام شهید شاخص استان شهید «علی میوه چین» نامگذاری شده بود که در معرفی این شهید بزرگوار با برنامه‌های متنوعی که سپاه استان داشت گام اساسی برداشته شد.

همچنین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین نیز در راستای معرفی شهید میوه چین اقدام به نشر کتاب درباره زندگی این شهید بزرگوار کرد تا همگام با سپاه استان در شناسایی شهیدان ایران اسلامی به وظیفه خود عمل کرده باشد.

 ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و پاسداران انقلاب اسلامی در معرفی شهدای استان، اعلام می‌دارد که اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان از هر ایده و ابتکاری در جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهیدان والامقام ایران اسلامی حمایت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها