پیام استاندار قم به مناسبت روز بزرگداشت شهدا:

شهدا حیات عزتمندانه را برای کشور و ملت به ارمغان آوردند

«آقامیری» با صدور پیامی به مناسبت روز بزرگداشت شهدا عنوان کرد: شهیدان والامقام با نثار جان خویش در راه دفاع از کیان و ارزش‌های اسلامی، حیات عزتمندانه را برای این کشور و ملت به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۶۵۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ - 12March 2024

آحاد افراد جامعه فرهنگ حماسی ایثار و شهادت را به آیندگان منتقل کنندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سید محمد آقامیری» استاندار قم به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

شهدا سرو قامتانی هستند که با نثار جان خویش در راه دفاع از کیان و ارزش‌های اسلامی، به قله‌های رفیع سعادت و سرافرازی نزد حق تعالی رسیدند و استقلال، آزادی، اقتدار و حیات عزتمندانه را برای این کشور و ملت به ارمغان آوردند.

بدون شک رمز پیروزی و پویایی انقلاب اسلامی و امنیت، آسایش و سربلندی امروز میهن عزیز اسلامی، مرهون ایثار، جانفشانی و فداکاری شهیدان والامقام است و تکریم و زنده نگاهداشتن نام و یاد مبارک شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت رسالت و مسئولیت سنگینی است که آحاد افراد جامعه باید نسبت به آن احساس تکلیف داشته و این روحیه و فرهنگ حماسی را به آیندگان منتقل کنند.

اینجانب با گرامیداشت روز شهید و ادای احترام به روح پاک و مطهر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم و امنیت به ویژه ۶ هزار و ۹۰ شهید گلگون کفن استان قم و ارج نهادن به صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارجمند، از درگاه ایزد منان، توفیق گام برداشتن در صراط نورانی شهادت و معنویت و اعتلای روز افزون نظام اسلامی در پرتو آرمان‌های بلند امام راحل و عظیم الشأن و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها