به مناسبت روز شهید صورت گرفت؛

کاشت ۵۰ اصله نهال به یاد شهدای منتسب به دانشگاه قم

آیین کاشت ۵۰ اصله نهال به یاد شهدای دانشگاه قم، به مناسبت روز شهید با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ - 12March 2024

کاشت ۵۰ اصله نهال به یاد شهدای منتسب به دانشگاه قمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین کاشت ۵۰ اصله نهال به یاد شهدای دانشجو و شهدای منتسب به اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه قم، به مناسبت ۲۲ اسفند روز شهید در فضای سبز مجتمع آموزشی امام خامنه‌ای واقع در پردیس خواهران این دانشگاه برگزار شد.

در آیین فوق، حجت الاسلام والمسلمین «احمدحسین شریفی» رییس دانشگاه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد نارویی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، رضا زینال بک مسئول امورایثارگران استانداری قم و تعدادی از اساتید و کارکنان دانشگاه و خانواده‌های معظم شهدای دانشجو و شهدای منسوب به این مرکز دانشگاهی حضور داشتند.

در این آیین که در حال و هوای بارانی برگزار شد، پس از کاشت نهال، پلاکی حاوی نام شهید بر نهال مورد مورد نظر نصب شد تا نشانه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نام آن شهید باشد.

سپس با اهداء لوح تقدیر و تابلونقاشی چهره سردار شهید «علی آقازاده نژاد» اثر هنرمند نقاش «یاسمن سادات حسینی خاتم»، از خانواده و دختر این شهید راه قدس که دانشجوی دانشگاه قم است، تجلیل شد؛ همچنین تعدادی دیگر از خانواده‌های معظم شهدا و فعالان حوزه ایثار و شهادت نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گفته مسعود علیزاده سرپرست گروه شاهد و ایثارگر دانشگاه قم، نام ۱۵ شهید دانشجو و یا دانش آموخته دانشگاه قم بر تارک این دانشگاه می‌درخشد و قرار است فضای سبزی که در آن مراسم درختکاری انجام شد، به نام یکی از شهدا نامگذاری شود.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها