برگزاری یادواره شهید علی میوه چین در قزوین

مراسم یادواره «علی میوه چین» شهید شاخص استان قزوین در سالن همایش فاطمه زهرا (س) سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹ - 12March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، مراسم یادواره شهید شاخص قزوین علی میوه چین با حضور فرماندهان نظامی و مردم شهیدپرور قزوین در سالن همایش فاطمه زهرا (س) سپاه استان برگزار شد.

سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: سردار شهید علی میوه چین جزو افراد انقلابی و متعهد بود.

وی عنوان کرد: ۱۳ جشنواره با محوریت شهدای شاخص و شهید علی میوه چین در استان قزوین برگزار شده و یکی از مراکز آموزشی شاخص سپاه استان به نام شهید علی میوه چین نامگذاری شده است.

آتانی از برگزاری دوره آموزشی برای ۱۴ هزار نفر از بسیجیان و پایور سپاه استان با نام سردار شهید علی میوه چین در استان خبر داد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان در ادامه اضافه کرد: شهدا ستارگانی هستند که به تعبیر مقام معظم رهبری راه را برای ما نشان میدهند و شهید میوه چین از نورانی‌ترین ستارگان است.

سردار رفیعی آتانی بصیرت و آگاهی را یکی از بارزترین خصوصیت‌های شهید میوه چین برشمرد و خاطرنشان کرد: این شهید سرافراز، مسئولیت اولین عملیات قزوینی‌ها در دفاع مقدس را بر عهده داشت.

در این مراسم همچنین «محمد میوه‌چین» برادر شهید علی میوه‌چین به بیان خاطرات برادر شهیدش پرداخت و گفت: شهید علی میوه‌چین از فرماندهان بی‌بدیل در امر آموزش و عملیات بود که در جبهه‌های مختلف نقش سازنده داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها