فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

اردو‌های راهیان نور در برابر تهاجم فرهنگی دشمن نقش مؤثری ایفا می‌کند

سردار «حکمتیان راز» گفت: دشمن به وسیله تهاجم فرهنگی اعتقادات و ارزش‌های ما را هدف قرار داده است پس اردو‌های راهیان نور در برابر تهاجم فرهنگی دشمن می‌تواند نقش مؤثری را ایفا کند.
کد خبر: ۶۵۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ - 10March 2024

اردوهای راهیان نور در برابر تهاجم فرهنگی دشمن نقش مؤثری ایفا می کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرتی‍پ دوم پاسدار «حسن حکمتیان راز» فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم گرامیداشت روز ملی راهیان نور اظهار داشت: بیشترین تهاجم و جنگ ترکیبی که دشمن بر علیه ما انجام می‌دهد، تهاجم فرهنگی است که به وسیله آن اعتقادات و ارزش‌های ما را هدف قرار داده است پس اردوهای راهیان نور می تواند در مقابل این تهاجم فرهنگی نقش بسزایی ایفا می کند.

سردار حکمتیان راز با تاکید بر اینکه باید در راهیان نور وحدت را حفظ کنیم و این رویداد عظیم فرهنگی را بهتر از گذشته انجام دهیم، تصریح کرد: در این اردو‌ها چند کار عملی و اساسی از جمله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خوبی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: زمانی که شیپور جنگی نواخته شد و ماشین جنگی عراق با حمایت ۳۶ کشور در دنیا آمدند و بخشی از سرزمین ما را اشغال کرد، منابع و منافع حساس ما را بردند، عده زیادی را اسیر و به شهادت رساندند لذا دلیرمردان این سرزمین از هر چه داشتند گذشتند و اجازه ندادند یک وجب از این خاک به دست دشمن بیافتد.

سردار حکمتیان راز عنوان کرد: در اردو‌های راهیان نور نسل جوان با مرام شهدا آشنا می‌شوند و باید رشادت‌های شهدای والامقام را خوبی به این نسل معرفی کنیم تا به جای الگو در فضای مجازی شهدای ما را به عنوان الگو و اسوه قرار می‌دهند.

«امیر رئوف» مدیرکل صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی سعی دارد دیدگاه‌های مردم به ویژه جوانان را با استفاده از ابزار‌های مجازی تغییر دهد، ابراز داشت: حضور دانش آموزان و دانشجویان در مناطق عملیاتی جنوب می‌تواند بزرگترین تأثیر گذاری را در قشر جوان ایجاد کند.

رئوف خاطرنشان کرد: در تمامی کاروان‌های راهیان نور تیم‌های برنامه ساز همراه می شوند و تاکنون چندین مستند تلویزیونی در این راستا تولید شده و در جدول پخش شبکه استانی قرار گرفته است.

مدیرکل صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان استان در سال ۱۴۰۳، گفت: در صداوسیمای استان در مجموعه‌های مختلف اعم از خبر، صدا، سیما، شعر، موسیقی و فضای مجازی برنامه‌های ویژه‌ای برای معرفی نقش شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس در دستور کار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار