رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد؛

همراهی نیروهای جهادی در رزمایش ترافیک نوروز قزوین

سرهنگ «ذاکری‌منش» گفت: رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروز 1403 با حضور عوامل فراجا و دستگاه‌های خدمات رسان در استان قزوین آغاز شد و در آن از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده می‌شود.
کد خبر: ۶۵۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ - 10March 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، رزمایش ترافیکی و خدمات سفر نوروز صبح امروز در قرارگاه پلیس راه استان با شعار «آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت» آغاز شد.

سرهنگ «فرهاد ذاکری‌منش» در این رزمایش با تاکید بر تحلیل تصادف‌های نوروز سال گذشته گفت: 49 درصد از تصادف‌ها در آرادراه‌ها بود و علت 40 درصد آن‌ها هم عم توجه به جلو و خواب آلودگی بود.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: باتوجه به اینگه نوروز امسال مقارن با ماه مبارک رمضان است، افزایش ترددها پیش‌بینی شده و برای داشتن برنامه مناسب به تعامل بین دستگاهی نیاز داریم.

وی عنوان کرد: این رزمایش به مدت 20 روز در تمام محورهای آزادراهی استان اجرا خواهد شد و مانند سال گذشته از ظرفیت گروه‌های جهادی هم استفاده می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: استفاده از کمربند ایمنی، پرهیز از عجله و شتاب و داشتن تجهیزات ایمنی از مواردی است که توسط گروه‌های جهادی مستقر در راه‌ها رصد می‌شود و امیدواریم با همدلی و همراهی سایر دستگاه‌های متولی بتوانیم نورزی بی‌خطر را پشت سربگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها