اجرای نمایش «مجلس پنبه‌زنی» در تالار شهید آوینی قم

اجرای نمایش کمدی اجتماعی «مجلس پنبه‌زنی» مبتنی بر وقایع دو قرن گذشته، کاری از گروه تئاتر امروز با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، در تالار شهید آوینی قم آغاز شد و تا آخر اسفند ادامه دارد.
کد خبر: ۶۵۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ - 09March 2024

اجرای نمایش «مجلس پنبه‌زنی» در تالار شهید آوینی قمبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سیدمحمد حسینی» کارگردان نمایش مجلس پنبه زنی، در جمع خبرنگاران با اشاره به ژانر این اثر اظهار داشت: این نمایشنامه کمدی اجتماعی متفاوت و مرتبط با جوانان است و در بخشی از نمایش با خبرنگاران و اهالی رسانه طرف خواهیم بود.

کارگردان نمایش مجلس پنبه‌زنی گفت: قصه این نمایش برگرفته از وقایع مهم اجتماعی دویست سال گذشته تاکنون در مورد جوانان است که در سطوح مختلف تاثیر می‌گذارد و واکنش‌های مختلفی در پی دارد.

حسینی ادامه داد: در ابتدا قرار بود با گروه حرفه‌ای کار کنم، اما خروجی بچه‌های انجمن هنر‌های نمایش در طول دوره‌ها را دیدم و با توجه به نیاز نیرو‌های جدید در تئاتر از این گروه استفاده کردم.

وی درباره جوایز و افتخارات نمایش بیان کرد: این نمایش جزء هشت کار منتخب جشنواره استانی تئاتر قم بود که نمایش اول برگزیده بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر قم، جایزه اول کارگردانی، جایزه دوم نویسندگی و جایزه اولی و دومی بازیگر مرد را از آن خود کرد.

کارگردان نمایش مجلس پنبه زنی با معرفی عوامل نمایش گفت: بازیگران اثر مرتضی ایجادی، زینب بشکار، مهدی شیر آهنگری، علی اکبری تابانی، عماد فرجی، یزدان نادری، پارسا قلی زاده، فاطمه میعادی، مائده دورقی، ثنا میراحمدی، ترانه صادقی، آناهیتا زمانی و سید محمد حسینی هستند.

 وی ادامه داد: نویسنده نمایش مرتضی مرتضوی‌راد، مشاور کارگردان علی فرحناک، دستیار و طراح نور مهدی منصوری، طراح لباس یاسمن ولى، آهنگساز علی مثقالی، طراح پوستر مرتضا فرحناک، مدیریت رسانه هانی احمدزاده و منشی صحنه زینب بشکار می‌باشند.

حسینی درباره زمان اجرا خاطرنشان کرد: این نمایش از جمعه ۱۸ اسفند ساعت ۲۰ در تالار شهید آوینی به آدرس بلوار جمهوری، نبش کوچه ۲۸، مجتمع شهید آوینی اجرای خود را آغاز کرد و تا آخر اسفندماه سال جاری با درگاه خرید بلیط qomticket.com برای علاقه‌مندان هنر‌های نمایش اجرا میشود.

وی افزود: در پایان نخستین اجرای نمایش از پوستر اثر با حضور علی فرحناک مشاور کارگردان، مرتضا فرحناک طراح پوستر و جمعی از هنرمندان هنر‌های نمایشی استان رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار