وصیت‌نامه شهید محمدحسن نیک‌فرد:

جنگ حق و باطل با اهتزاز پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان پایان می‌یابد

محمدحسن نیک‌فرد در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: اما فکر نکنید که جنگ حق و باطل با پیروزی ما بر صدام و مزدورانش تمام شده، نه، بلکه ان‌شاءالله باید تمام ظالمین و مستکبرین جهان را نابود کرد تا پرچم «لا اله الا الله» در تمامی کره ارض به اهتزاز درآید و حضرت مهدی موعود (عج) بر کرسی حکومت جهانی اسلام تکیه زنند.
کد خبر: ۶۵۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۰ - 31March 2024

شهید نیک‌فرد: جنگ حق و باطل با اهتزاز پرچم اسلام در اقصی نقاط جهان پایان می‌یابد/// «اتو نشر عید»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، جهادگر خراسانی «محمدحسن نیک‌فرد» سال ۱۳۳۹ در در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود.

محمدحسن در حالی هجدهمین بهار زندگیش را تجربه می‌کرد که پدرش در راهپیمایی‌ مردم مشهد علیه رژیم پهلوی در چهارراه استانداری به دست دژخیمان شاه به شهادت رسید.

او پس از گذراندن دوران تحصیل باید به عنوان فرزند شهید ادامه دهنده راه پدر باشد و برای ادای دین تلاش بسیاری کرد که در ادامه همین رسالت با لبیک گفتن به ندای امام خمینی، رهبر کبیر انقلاب مبنی بر سازندگی مناطق محروم، عضویت خدمت در جهاد سازندگی را پذیرفت و به آن نهاد مقدس پیوست.

محمدحسن نیک‌فرد اعتقاد داشت با نقش‌آفرینی در جهاد سازندگی شاید بتواند به روستانشینان محروم خدمتی کند. او ابتدا در کمیته حمل و نقل جهاد سازندگی شروع به کار کرد و پس از مدتی تلاش شبانه روزی در پنجم آبان ۱۳۵۸ جهت ادامه خدمت به کلات نادر منتقل شد.

در حالی در بهمن ۱۳۵۹ جهت انجام خدمت سربازی اعزام شد که خوشحال بود در جهت حفظ و صیانت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی به پاسداری از مرز و بوم میهن اسلامی بپردازد؛ بر همین اساس با متجاوزین بعثی در جبهه‌های حق علیه باطل به جنگ پرداخت و سرانجام پس از ماه‌ها مجاهدت در راه دفاع از اسلام، پنجم مهر ۱۳۶۰ بر اثر موج انفجار در منطقه مارد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه جهادگر شهید محمدحسن نیکفرد

مادرم، برادرانم اصلاً نگران من نباشید که راهم را انتخاب کرده‌ام و خوب راهی است. کسی مرا مجبور به این راه نکرده و من خودم انتخاب کرده‌ام و خوشحالم که فرمان «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان خمینی بت‌شکن را لبیک گفتم.

و اما فکر نکنید که جنگ حق و باطل با پیروزی ما بر صدام و مزدورانش تمام شده است، نه، بلکه ان‌شاءالله باید تمام ظالمین و مستکبرین جهان را نابود کرد تا پرچم «لا اله الا الله» در تمامی کره ارض به اهتزاز درآید و حضرت مهدی موعود (عج) برکرسی حکومت جهانی اسلام تکیه زده و قسط و عدل را بر سرتاسر جهان حکم فرما نمایند به امید آن روز.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار