سرلشکر صفوی:

یمنی‌ها آمریکا را به ذلت کشیده‌اند

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی دهه‌های گذشته، جبهه مقاومت را قدرت بخشیدند و امروز شاهد هستیم که چگونه یمنی‌ها، آمریکا را به ذلت کشیده‌اند.
کد خبر: ۶۵۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ - 06March 2024

سرلشکر صفویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در همایش «روایت پیشرفت؛ چهل‌سالگی دانشگاه جامع امام حسین (ع)» که در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: مؤلفه‌های موفقیت این دانشگاه، ترکیبی از ایمان و اخلاص و تبعیت از امام راحل بوده است.

سرلشکر صفوی افزود: بنیانگذاران سپاه، اسلام ناب را می‌شناختند و ما تفکر اسلام ناب را از تفکر حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌شناسیم که این تفکر همان تفکر ۱۴ معصوم است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، سپاه با علم و عقلانیت به پیش رفت و جنگ را هم با همین فرمول اداره کرد. اکثر فرماندهان جنگ یا دانشجو و یا فارغ‌التحصیل دانشگاه بودند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اضافه کرد: ما در تفکر و عقلانیت و طرح‌ریزی‌های عملیاتی بر دشمن تسلط داشتیم و از نقاط غیرقابل تصور به دشمن حمله می‌کردیم.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه سپاه از مردم و در خدمت مردم است، گفت: این یکی از عوامل مهم پیشرفت سپاه است و این نهاد تا آخر مردمی باقی خواهد ماند؛ علاوه بر این، یکی دیگر از عوامل موفقیت‌ سپاه استفاده از ظرفیت‌های کشور و توجه به فرامین حضرت امام (ره) بوده است.

وی بیان کرد: مأموریت اول دانشگاه امام حسین (ع) مربوط به درون سپاه است و باید کادری را تربیت کند که اهل عمل و مردم‌دار باشند. علاوه بر این، دانشگاه امام حسین (ع) باید به دولت و کشور کمک کند.

دستیار فرمانده معظم کل قوا یادآور شد: رهبر انقلاب اسلامی طی دهه‌های گذشته، جبهه مقاومت را قدرت بخشیدند و شهید سلیمانی هم ظرفیت‌های سپاه را در این راستا بکار گرفت؛ لذا امروز شاهد هستیم که چگونه یمنی‌ها، آمریکایی‌ها را به ذلت کشیده‌اند.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه عمق دفاع استراتژیک ما دریای مدیترانه است، خاطرنشان کرد: نیرو‌های دریایی و هوافضای سپاه باید بر این نقطه متمرکز شوند؛ چراکه جنگ‌های آتی دریاپایه و هواپایه است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار