با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر مسئول بسیج رسانه از تلاش اصحاب رسانه قزوین در پوشش انتخابات

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پیامی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس هنرمندانه حماسه حضور مردم فهیم استان قزوین در انتخابات ۱۱ اسفند ماه تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۵۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰ - 02March 2024

تقدیر مسئول بسیج رسانه از اصحاب رسانه قزوین

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «محمد کشاورز» مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پیامی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس هنرمندانه حماسه حضور مردم فهیم استان قزوین در انتخابات ۱۱ اسفند ماه تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:  

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم 

«اگر زحمات شما (خبرنگاران) نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کار‌های ما مثل یک چیز‌های تثبیت نشده است.» رهبر معظم انقلاب 

اصحاب محترم رسانه و مطبوعات استان قزوین؛

حمد و سپاس بیکران ایزد منان را که باحضور حماسی ملت ایران و حضور با صلابت مردم ولایتمدار استان قزوین، بزرگترین کمپین تحریم انتخابات در ۴۵ سال گذشته شکست خورد و پروژهٔ بی سابقهٔ تحریم انتخابات که توسط دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آن‌ها طراحی شده بود با مشارکت بیش از ۲۵ میلیونی مردم ایران اسلامی ناکام ماند و این حماسه با شکوه، در شدیدترین شرایط تحریم اقتصادی رقم خورد.

بی شک بخش مهم و غیر قابل انکار خلق این حماسه بزرگ را می‌توان حاصل تلاش و مجاهدت شما اصحاب رسانه و جهادگران عرصه جهاد تبیین دانست، بدین وسیله از زحمات خالصانه و همیشگی شما پیشقراولان عرصه تبیین و امیدآفرینی و بخصوص دغدغه‌های قابل ستایش چند هفته اخیرتان در دعوت به مشارکت حداکثری و همچنین پوشش و انعکاس رسانه‌ای لحظه به لحظه حماسه حضور مردم بصیر و آگاه استان قزوین کمال تشکر و سپاس خود را ابراز داشته و برای همه بزرگواران تداوم توفیقات و سربلندی را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم. 

محمد کشاورز 

سازمان بسیج رسانه استان قزوین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها