سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رای هر ایرانی برگ برنده‌ای برای قدرت ملی و فراملی ایران اسلامی است/ مردم منشأ قدرت نظام اسلامی هستند

سردار طلایی‌نیک با بیان اینکه رأی هر ایرانی برگ برنده‌ای برای قدرت ملی و فراملی ایران اسلامی است، گفت: قدرت مانور بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حداکثری مردم افزایش خواهد یافت و در واقع هر رأی مردم در انتخابات، پشتوانه استقلال و منافع ملی و پیشرفت در عرصه‌های گوناگون است.
کد خبر: ۶۵۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ - 01March 2024

سردار «رضا طلایی‌نیکسردار «رضا طلایی‌نیک» سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، امروز (جمعه) پس از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در حسینیه ارشاد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه رأی هر ایرانی برگ برنده‌ای برای قدرت ملی و فراملی ایران اسلامی است، اظهار داشت: آراء ملت در دیپلماسی عمومی و دیپلماسی رسمی کشور تعیین‌کننده خواهد بود.

سردار طلایی‌نیک تأکید کرد: قدرت مانور بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حداکثری مردم افزایش پیدا خواهد کرد و در واقع رأی هر ایرانی در انتخابات، پشتوانه استقلال و منافع ملی و پیشرفت در عرصه‌های گوناگون است؛ چراکه ماهیت جمهوری اسلامی ایران، ماهیت مردم‌سالاری دینی است.

وی میزان نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های سیاسی را پایه قدرت‌یابی جمهوری اسلامی ایران در ۴۵ سال گذشته دانست و تصریح کرد: به‌دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران از استقلال، آزادی و قدرت مقاومت بالایی با اتکاء به مردم از گذشته برخوردار بوده است، حفظ این قدرت مقاومت و ایستادگی در برابر بدخواهان و دشمنان، مستلزم نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های گوناگون است.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با تأکید بر اینکه ریشه قدرت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران مردم هستند، گفت: هرچه این ریشه مردمی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر باشد، به همان میزان حاکمیت ملی و قدرت بین‌المللی ایران اسلامی بالاتر خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار