فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین؛

۴ فروند بالگرد ارتش در اختیار انتخابات استان قزوین

امیر حسین محمدشفیعی گفت: چهار فروند بالگرد ارتش امروز به صورت آماده باش بوده که ۲ فروند آن برای ارائه خدمات در اختیار عوامل انتخاباتی استان قرار داده شده است.
کد خبر: ۶۵۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱ - 01March 2024

۴ فروند بالگرد ارتش در اختیار انتخابات استان قزوین

 به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی با حضور در میز رسانه ستاد انتخابات استان قزوین، بیان کرد: حضور مردم در دقایق اولیه انتخابات و پای کار بودن آن‌ها قابل تحسین است و امیدواریم این شور انتخاباتی تا ساعت‌های پایانی ادامه داشته باشد. 

وی افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در انتخاب فرد اصلح دقت شود تا در نهایت کسانی که در مجلس شورای اسلامی و خبرگان انتخاب می‌شوند فرد اصلح در همه حوزه‌ها باشند و در راستای پیشبرد اهداف کشور و منویات رهبری کار مثبت انجام دهند. 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی ادامه داد: ارشد نظامی ارتش در استان‌های قزوین و زنجان بیان کرد: این حضور پیامی برای دشمنان است تا بدانند هرچقدر تلاش کنند تا مردم نباشد، پاسخ منفی دریافت می‌کنند و مردم ما برعکس عمل می‌کنند. 

وی ادامه داد: همچنین برای دوستان ایران هم این پیام را منعکس می‌کند که مردم پای آرمان‌ها و ارزش‌ها تا پای جان ایستاده، همیشه افتخار آفرینی می‌کنند و امروز هم برزگ زرینی بر افتخارات ما افزوده می‌شود. 

وی اظهار کرد: بنابر تدابیری که اندیشیده شده زمینه حضور حداکثری برای کارکنان ارتش و خانواده‌های آن‌ها فراهم شده، ارتش همچون همیشه مانند سایر نیرو‌های مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌ها ایستاده و در این مورد هم در کنار مردم حماسه‌آفرینی خواهند کرد. 

شفیعی بیان کرد: چهار فروند بالگرد، که دو فروند برای خدمات رسانی اورژانس و دو فروند ویژه انتخابات در این دو استان فعال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها