در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار ملی می‌شود

دختر شهید «قدرت بابا» با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه انتخابات وظیفه ملی و تکلیف است، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمينی برای مشروعیت نظام و نشانه اقتدار و قدرت ملی است.
کد خبر: ۶۵۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ - 01March 2024

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمینی برای مشروعیت نظام و نشان اقتدار ملی است/// همکار محترم تنظیم اشتباه است.«زینب بابا» فرزند شهید والامقام قدرت بابا از شهدای دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: ما نباید «میدان انتخاب» را که کارزار آزمون ما برای ادای دین به جان برکفان این خاک و آب است را خالی بگذاریم. ما باید نماینده‌ای انتخاب کنیم که به آرمان و ارزش‌های انقلاب و اسلام مومن باشد و در امتداد مسیر شهدا و پشت سر آنها در طریق ولایت حرکت کند؛ چرا که مسیر ولایت، مسیر شهداست. 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مشارکت گسترده مردم موجب ارتقای امنیت ملی می‌شود، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمينی برای مشروعیت نظام و نشانه اقتدار و قدرت ملی است.

دختر این شهید والامقام با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه انتخابات وظیفه ملی و تکلیف است، عنوان کرد: مشارکت مردم در انتخابات دشمن را بیشتر نگران می‌کند؛ مشارکت بر وحدت ملی هم تاثیرگذار است وقتی مردم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‍‌کنند؛ در واقع نوعی وحدت ملی خود را نشان می‌دهند؛ همانطور که در اغتشاشات سال گذشته مردم با وحدت، حضور به موقع و هوشیاری خود نقشه دشمن را نقش بر آب کردند و به نوعی بساط اغتشاشات با حضور مردم برچیده و امنیت و آرامش به کشور بازگشت. 

وی در پایان عنوان کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی و با مشارکت آگاهانه و انتخاب افراد اصلح و شایسته نشان می‌دهند که پای آرمان و ارزش‌های انقلاب و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها