حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده نیروی دریایی ارتش:

انتخابات باعث ارتقای امنیت کشور می‌شود

امیر ایرانی با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم حضور حداکثری در پای صندوق رای گفت: انتخابات جلوه وفاداری به ارزش‌های ملی و دینی است.
کد خبر: ۶۵۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ - 01March 2024

انتخابات باعث ارتقای امنیت موثر در سطح جامعه خواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، صبح امروز (جمعه) پس از انداختن رأی خود در صندوق انتخابات و شرکت در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: انتخابات پرشور همانند سپری مستحکم، کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون ساخته و فرصتی برای تقویت قدرت نرم نظام و اعتلای موقعیت کشور در منطقه است.

وی با اشاره به نقش انتخابات در ارتقای امنیت ملی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین کارکرد‌های انتخابات ارتقای امنیت کشور در داخل و حتی خارج از مرزهاست؛ چرا که برگزاری انتخابات رضایت گروه‌های سیاسی و اجتماعی را به دنبال خواهد داشت و در نهایت باعث تعادل و ثبات و ارتقای امنیت موثر در سطح جامعه خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت انتخابات و لزوم حضور حداکثری در پای صندوق رای گفت: انتخابات جلوه وفاداری به ارزش‌های ملی و دینی است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار