حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

صیانت از ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در سطح استان قزوین برعهده بسیج است

سردار رفیعی آتانی با اشاره به نقش بسیج در صیانت از آرای مردم گفت: حفاظت و حراست از ۵۰۰ شعبه اخذ رأی و صندوق برعهده سپاه و بسیج است که به همین منظور یک هزار و ۵۰۰ نیرو در سراسر استان بسیج و سازماندهی شده است.
کد خبر: ۶۵۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ - 01March 2024

صیانت از ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در سطح استان قزوین برعهده بسیج است

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعات اولیه آغاز اخذ رأی توفیق حضور در چند شعبه را داشتیم که به لطف خداوند و درایت مردم فهیم استان قزوین شاهد مشارکت و حضور گسترده مردمی بودیم. 

وی ادامه داد: اگر بخواهیم دو امتیاز ویژه از هزاران امتیاز مردم ایران را بشماریم نخستین آن عزم راسخ است. علی رغم همه بدجنسی‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و بمباران رسانه‌ای و خبری در طول ۱۱ ماه گذشته مردم ایران با آمدن پای صندوق‌های رای عزم راسخ خود برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس نظام را باری دیگر به رخ جهانیان کشیدند.

سردار رفیعی آتانی مطرح کرد: خصوصیت دوم و شاخص مردم ایران دارا بودن صاحب تصمیم به موقع است.  

وی اظهار کرد: امروز مردم ایران باری دیگر رای و تصمیم خود را با اقتدار به ثبت می‌رسانند و این پیامی روشن برای تمام کسانی خواهد بود که به دنبال تحریم انتخابات بودند. اتحاد همدلی و انسجام مردم خصوصیت‌هایی است که ملت بزرگ ایران را درآمد همه دنیا کرده است. 

سردار رفیعی آتانی افزود: در تمام دنیا بی سابقه است که به این میزان هجمه و بمباران رسانه‌ای برای تحریم انتخابات یک کشور صورت بگیرد بنابراین می‌توان گفت که مشارکت گسترده مردم نماد قدرت و اقتدار کشوراست و دشمن به دنبال شکستن این اقتدار است. 

وی در ادامه با اشاره از نقش بسیج در صیانت از آرای مردم تصریح کرد: ماموریت حفاظت و حراست از آرای مردمی برعهده فراجا است در همین راستا فراجا از سپاه و بسیج خواست تا در این ماموریت آن‌ها را یاری کنند. 

سردار رفیعی آتانی گفت: حفاظت و حراست از ۵۰۰ شعبه اخذ رأی و صندوق برعهده سپاه و بسیج است که به همین منظور یک هزار و ۵۰۰ نیرو در سراسر استان بسیج و سازماندهی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها