حضور حداکثری، اقتدار ملی/

فرمانده کل ارتش: حضور مردم پای صندوق‌های رأی امنیت‌آفرین است+ فیلم

امیر سرلشکر «موسوی» گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم امنیت‌آفرین بوده و این موضوع جزو بدیهیات است و نیازی به اثبات ندارد.
کد خبر: ۶۵۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ - 01March 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (جمعه) پس از شرکت در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انداختن رأی خود در صندوق انتخابات، در سخنانی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: حضور پرشور ملت در صحنه‌های مختلفی اعم از انتخابات در کشوری مانند ایران که همواره متکی به مردم خود است، موجب بازدارندگی در حوزه‌های دفاعی و امنیتی می‌شود.

فرمانده کل ارتش گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم امنیت‌آفرین بوده و این موضوع جزو بدیهیات است و نیازی به اثبات ندارد.

فرمانده کل ارتش: حضور مردم پای صندوق‌های رأی امنیت‌آفرین است

امیر سرلشکر موسوی حضور پررنگ و زودهنگام کارکنان ارتش و خانواده‌های آن‌ها در ساعات اولیه انتخابات پای صندوق‌های رأی را نماد ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: این روز و حضور را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم که در نتیجه این انتخابات، نمایندگان اصلح و شایسته‌ای به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان راه پیدا کنند تا منجر به عزت و پیشرفت روزافزون، تحکیم استقلال کشور و ایستادگی در مقابل دشمنان شوند.

فرمانده کل ارتش بیان داشت: ملت شریف ایران همواره در صحنه‌های مهم قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در عرصه‌های مهمی همچون فعالیت علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با حضور حداکثری خود نشان داده‌اند که ملتی بصیر، آگاه، زمان‌شناس و مسؤلیت‌شناس هستند که می‌دانند در چه زمانی چه کاری را باید انجام دهند و امروز هم یکی دیگر از آن عرصه‌هاست که افتخار جدیدی را می‌آفرینند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار