حضور حداکثری، اقتدار ملی/ بیانیه فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه؛

مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد

فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین از مردم انقلابی قزوین جهت حضور حداکثری در انتخابات دعوت بعمل آورد.
کد خبر: ۶۵۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ - 29February 2024

مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم «علی زمانی» فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین با صدور بیانیه‌ای از مردم انقلابی قزوین جهت حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت بعمل آورد.

در این بیانیه آمده است:

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره یکی از عرصه‌های حساس و مهم سیاسی بوده و هم به لحاظ داخلی و هم بین المللی از همان ابتدای انقلاب مورد توجه قرار گرفته است. تجربه نشان داده است که هرگاه مردم با احساس مسئولیت حضور حداکثری در انتخابات داشته اند دشمنان این نظام ناامیدانه از اجرای نقشه‌های شوم خود در جهت توقف سازی آرمان‌های این ملت بزرگ کوتاه آمده و همچنین مسئولین و نمایندگان منتخب با عزمی جدی در تحقق خواسته‌های جامعه گام برداشته اند.

انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه بار دیگر در کانون توجه دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که از ماه‌ها قبل تبلیغات منفی خود را در جهت کمرنگ کردن حضور پرشور مردم آغاز کرده اند تمامی وقایع و مراحل انتخابات را رصد می‌کنند تا در نهایت از محقق شدن خواسته شوم خود که همانا کاهش مشارکت مردمی است جشن شادی برپا کنند.

ایرانیان سرافراز که همواره نشان داده و ثابت کرده اند که در پیچ‌های حساس تاریخی با احساس مسئولیت در برابر خواسته‌های دشمنان این مرز و بوم ایستاده اند این بار نیز با عزمی راسخ‌تر از قبل در برابر نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی خواهند کرد و در کنار نظام مقدس برخاسته از خون و مجاهدت شهدای گرانقدر ایران اسلامی خواهند ایستاد.

فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قزوین ضمن قدردادنی از احساس مسئولیت مردم ایران در تمامی عرصه‌های مهم، از عموم مردم انقلابی و متدین قزوین به منظور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دعوت بعمل می‌آورد تا با تجدید پیمان با آرمان‌های امام انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدای وطن و حرم گام موثری دیگر در تقویت آرمان‌های نظام اسلامی برداشته شود.

امیر سرتیپ دوم علی زمانی
فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار