فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

بازاریان و اصناف پشتیبان ملت در ایام مختلف انقلاب بودند

سردار رفیعی آتانی گفت: حق پشتیبانی از جبهه حق و مومنین را برادران عزیز ما در بازار قزوین، صنعت قزوین و اتاق بازرگانی قزوین انجام داده‌اند و در همه مراحل شاهد خدمات رسانی آنان بودیم.
کد خبر: ۶۵۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ - 29February 2024

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آئین افتتاح پایگاه بسیج تجار در اتاق بازرگانی قزوین؛بازاریان و اصناف پشتیبان ملت در ایام مختلف انقلاب بوده اند+عکس

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در آئین افتتاح پایگاه بسیج تجار در اتاق بازرگانی قزوین که برای اولین بار در کشور و با حضور سردار حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور و عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر عظیم الشان اسلام با کمک دو فرد توانست دین اسلام را جهانی کند که یکی شمشیر امیرالمومنین (ع) و دیگری توان مالی حضرت خدیجه (س) بود. 

وی افزود: قزوین در بسیاری از موارد بدون جایگزین است به طور مثال پشتیبانی و حمایت بازاریان شهر قزوین در مقاطع مختلف در تاریخ ملت ایران کم‌نظیر است. 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: در تاریخ دوران دفاع مقدس شهری را سراغ نداریم که در یک روز ۱۵۰۰ کامیون کمک به جبهه اعزام کرده باشد، اما این اقدام بزرگ توسط مردم قزوین محقق شده و همچنان هم در مقاطع مختلف در صورت نیاز استمرار دارد. 

وی عنوان کرد: در ایام شیوع کرونا با یک اشاره مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه با همراهی مردم خیراندیش شهر قزوین، این کار بسیار متفاوت و برجسته اجرایی شد و آمار و ارقام ثبت شده موید این امر است. 

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: حدود ۹۶۶ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلفی از قبیل تهیه بسته‌های معیشتی، بهداشتی و کمک به آسیب‌دیدگان کرونا هزینه شد که رقم قابل ملاحظه و بسیار بالایی است که بخشی از این اقدامات با همت همکاران اتاق بازرگانی انجام شد. 

وی عنوان کرد: در حال حاضر هم اتاق بازرگانی در بسیاری از موارد در جهت دستگیری از نیازمندان یاریگر گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان هستند تا کار‌ها تسریع شده و زودتر به ثمر بنشیند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: حق پشتیبانی از جبهه حق و مومنین را برادران عزیز ما در بازار قزوین، صنعت قزوین و اتاق بازرگانی قزوین انجام داده‌اند و در همه مراحل شاهد خدمات رسانی آنان بودیم. 

وی عنوان کرد: بدون جایگزین بودن مردم شهر قزوین را در شکستن گره عملیات خیبر هم شاهد بودیم که نشان از دلاورمردی و جانفشانی مردم شهر قزوین دارد. 

سردار رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: مرحوم حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی فرد از روحانیون برجسته و مبارز شهر قزوین است که در ابتدای جنگ تحمیلی به اسارت نیرو‌های بعثی درآمد، اما همه آزادگان بر تاثیرگذار بودن این شخصیت بزرگوار تاکید دارند که منشا خیر و برکات فراوانی بود.

وی عنوان کرد: سرلشگر شهید حسین لشگری از دیگر شخصیت‌های ارزشمند و مایه افتخار ما قزوینی‌ها است که دوران اسارت ایشان مدت ۱۸ سال به طول انجامید و به واقع اسوه صبر و استقامت بودند.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها