فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

اختلافات سیاسی نباید در وحدت ملی خدشه وارد کند

سردار فرجی گفت: دشمنان به دنبال تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این راه تلاش‌های زیادی را انجام دادند، اما اختلاف سیاسی نباید در وحدت ملی تأثیر گذارد.
کد خبر: ۶۵۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ - 26February 2024

اختلافات سیاسی نباید در وحدت ملی خدشه وارد کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در یادواره شهدای آماد سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان اظهار داشت: دشمنان به دنبال تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در این راه تلاش‌های زیادی را انجام دادند، اما اختلاف سیاسی نباید در وحدت ملی تأثیر گذارد.

سردار فرجی انتخابات را نقطه قوت نظام دانست و گفت: انتخابات از ارزشمندترین دستاورد‌های نظام و انقلاب به شمار می‌رود، لذا هرچه ما انتخاباتی قوی‌تر، باشکوهتر و ارزشمندتر داشته باشیم، اقتدارمان در دنیا بیشتر خواهد شد. تلاش خبیثان برای عدم مشارکت مردم در انتخابات و منصرف کردن مردم در پای صندوق‌های رأی، انشالله با حضور حماسی ملت شهید پرور استان در انتخابات ۱۱ اسفند بی‌نتیجه می‌ماند.
 
سردار فرجی متذکر شد: دشمن در حال حاضر با ایجاد تفرقه، جنگ نرم، ترویج ابتذال و اعتیاد در بین نوجوانان و جوانان و تخریب افکار تلاش دارد تا اندیشه ایرانیان را خراب کند و به این وسیله به اهداف خود دست یابد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها