فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:

مرحله کشوری جشنواره رهاورد سرزمین نور ۱۷ اسفند برگزار می‌شود

سردار قریشی گفت: مرحله کشوری جشنواره رهاورد سرزمین نور در بخش‌های مختلف ۱۷ اسفندماه در اهواز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴ - 20February 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «قاسم قریشی» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دفاع مقدس به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی گنج و معدن و مظهر ایستادگی ملت بزرگ ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا مجاهدت‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس کم‌رنگ شود، افزود: جنگ تحمیلی کارنامه‌ای خفت‌بار و سیاه از عملکرد دشمنان در استفاده از تسلیحات شیمیایی و ممنوعه است.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج عنوان کرد: به برکت تعالیم مقام معظم رهبری و تأثیری که جوانان از دفاع مقدس گرفتند، دشمن پی به اقتدار ایران اسلامی برده است. امروز مجاهدین یمنی با دست خالی در مقابل آمریکا و انگلیس ایستاده‌اند و از مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند.

سردار قریشی با اشاره به برقراری ارتباط قلبی زائران جوان راهیان نور با شهدا، گفت: در تمامی نظرسنجی‌ها زمانی که به خانواده شهدا و شهید رسیدیم و سوال کردیم، بالای ۸۵ درصد در دفاع و احترام به شهدا نظری مثبت داشتند و استقبال مردم و جوانان از راهیان نور بسیار بالاست.

وی اظهار داشت: در جنوب و غرب افتخار ما این است که تمامی شهر‌های خوزستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه مردم ما هم از عزیزان راهیان نور استقبال و میزبانی می‌کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با اشاره به تلاش‌های راویان دفاع مقدس گفت: از جمله اقداماتی که انجام شده، اجرای ۲۴ جشنواره رهاورد سرزمین نور در سطح استان‌هاست و ۱۷ اسفند جشنواره کشوری این رهاورد در بخش‌های مختلف در اهواز برگزار خواهد شد.

قریشی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس سرشار از اتفاقات بزرگ و ویژگی‌های خاص خودش است. در دفاع مقدس ما، فرمانده سپاه و لشکر ما در جلوی نیرو‌های ما بودند در حالی که در جنگ‌های کلاسیک، فرمانده در پشت جبهه جنگ را هدایت می‌کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار