حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس؛

سخنگوی سپاه: آشنایی جوانان با دستاورد‌های دفاع مقدس امیدآفرین است/ مشارکت در انتخابات تقویت امنیت کشور را در پی دارد

سردار شریف گفت: آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باعث ‌می‌شود که امید به آینده افزایش یابد و این نقطه مقابل راهبرد دشمن مبنی بر ایجاد یأس در جامعه است.
کد خبر: ۶۵۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲ - 21February 2024

آشنایی جوانان با دستاورد‌های دفاع مقدس باعث امید آفرینی می‌شود/ مشارکت در انتخابات تقویت امنیت کشور را در پی داردسردار سرتیپ «رمضان شریف» معاون روابط عمومی کل سپاه و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس مستقر در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره راهیان نور اظهار داشت: به هر میزانی که تفکر و فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه نشر دهیم و نسل جدید با دفاع مقدس، ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های دفاع مقدس و شرایط دوستان و دشمنان کشورمان در آن دوران بیشتر آشنا شوند، دستاورد‌هایی را برای جامعه به همراه خواهد داشت.

سردار شریف ادامه داد: آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باعث ‌می‌شود که امید به آینده افزایش یابد و این نقطه مقابل راهبرد دشمن مبنی بر ایجاد یأس در جامعه است.

وی افزود: اگر جوانان ما با فرهنگ دفاع مقدس انس بگیرند با مشارکت در یک امر سیاسی مثل انتخابات به افزایش ضریب وحدت ملی جامعه و طرفداران انقلاب اسلامی و همچنین در ناامید ساختن دشمن کمک می‌کنند؛ لذا از کسانی که در راهیان نور شرکت می‌کنند، دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم علاوه بر حضور خود در انتخابات، دیگران را هم به حضور در این عرصه تشویق و ترغیب کنند.

سردار شریف اضافه کرد: مشارکت در انتخابات هم برای آینده، رفع مشکلات جاری و تقویت بنیه دموکراسی و سیاسی و هم وحدت و امنیت کشورمان امر روشنی است؛ البته دشمن هم تلاش می‌کند که درصد مشارکت مردم را مورد تفسیر و تحلیل قرار دهد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار