حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه شهرستان جاجرم:

انتخابات یکی از نماد‌های حاکمیت مردم در یک نظام سیاسی است

هوشمندنژاد گفت: انتخابات یکی از نماد‌های حاکمیت مردم در یک نظام سیاسی است و حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات‌های گوناگون نماد رضایت آن‌ها از حاکمیت و توانایی کارگزاران در مدیریت و اداره کشور است و شما دانش‌آموزان و رأی اولی‌ها نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور برعهده دارید و با انتخاب آگاهانه خود می‌توانید در انتخاب یک فرد اصلح مؤثر باشید و از همین طریق زمینه توسعه کشور را فراهم کنید.
کد خبر: ۶۵۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳ - 19February 2024

انتخابات یکی از نماد‌های حاکمیت مردم در یک نظام سیاسی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، به همت بسیج دانش آموزی و اموزش و پرورش شهرستان جاحرم همایش رای اولی‌ها با حضور پر شور دانش آموزان در سالن حجاب  برگزار شد.

حجت‌الاسلام «هادی هوشمندنژاد» امام جمعه جاجرم در همایش رای اولی‌های شهرستان جاجرم اظهار داشت: آینده ما در دست خودمان است و ما با حضور گسترده علاوه بر جوابی دندانشکن به دشمنان با انتخابی صحیح کشورمان را در مسیری درست قرار می‌دهیم.
 
وی افزود: انتخابات یکی از نماد‌های حاکمیت مردم در یک نظام سیاسی است و حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات‌های گوناگون نماد رضایت آن‌ها از حاکمیت و توانایی کارگزاران در مدیریت و اداره کشور است و شما دانش‌آموزان و رأی اولی‌ها نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور برعهده دارید و با انتخاب آگاهانه خود می‌توانید در انتخاب یک فرد اصلح مؤثر باشید و از همین طریق زمینه توسعه کشور را فراهم کنید.
 
امام جمعه شهرستان جاجرم ادامه داد: شمن به دنبال ایجاد ناامیدی و یاس در بین قشر آگاه جامعه است و شما به عنوان دانش آموزان تراز انقلاب، باید برنامه‌های خود را بر محور فرامین مقام معظم رهبری انجام دهید و شما دانش آموزان علاوه بر اینکه باید خودتان در عرصه انتخابات، به شکل فعال حاضر شوید، لازم است تا خانواده و دوستان خود را را نیز به حضور در پای صندوق رای تشویق کنند.  
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار