طی سخنانی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: کارکنان صنعت برنامه‌های دشمن را خنثی می‌کنند

سرهنگ «خواست خدایی» گفت:: امروز کارکنان صنعت نفت مانند دوران دفاع مقدس با رشادت و فداکاری، برنامه‌ها و عملیات خرابکاری دشمن را خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ - 18February 2024

نشست هم اندیشی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست» خدایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با «سالار خشایی» مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد. 

سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر صنعت نفت اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی با وجود اینکه پالایشگاه‌های نفت از جمله نقاط مهمی بود که دشمن آن‌ها را هدف قرار می‌داد، اما کارکنان صنعت نفت اجازه تعطیل شدن این صنعت در کشور را ندادند. 

خواست خدایی با بیان اینکه اولین هجوم دشمن قبل از شهریور ۱۳۵۹ انجام شد و دو گروه درگیر جنگ شدند، افزود: گروه اول صنعت نفت و ایستگاه‌هایی که در نوار مرزی بودند و گروه دوم ژاندارمری بود که جزء اولین گروه‌هایی بودند که مورد حملات دشمن قرار می‌گرفتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز هم مانند دوران دفاع مقدس کارکنان صنعت نفت با رشادت و فداکاری با برنامه‌ها و عملیات خرابکاری دشمن در این حوزه مبارزه می‌کنند.

وی رمز پیروزی در جنگ تحمیلی را وحدت، پیروی از، ولی فقیه و مردمی کردن جنگ توسط حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد و ابراز داشت: امروز هم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ایجاد قدرت می‌کند.

خواست خدایی خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های اثر گذار در دوران دفاع مقدس ودرادامه مدافع وطن وحرم و سلامت که در این راه مقدس شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است و در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی درخشیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اکنون وظیفه همه ما این است که نقش ایثارگران در دفاع مقدس را ثبت، ضبط و تبیین کنیم که هم پاسخگوی پیشکسوتان دفاع مقدس باشیم و هم پژوهشگران آینده و این یک رسالت بزرگ برای همه ما می‌باشد.

«سالار خشایی» مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با قدردانی از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، گفت: بیش از ۶۰ درصد کارکنان این شرکت جانباز، رزمنده و از خانواده شهدا هستند.

خشایی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر سوخت رسانی در کنار سایر ادارات در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند.

وی از اعزام کارکنان و خانواده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان به مناطق جنگی، برگزاری مسابقات قرآنی و نهج البلاغه کارکنان و خانواده آن ها، برگزاری جشن به مناسبت‌های مذهبی و پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خانواده کارکنان، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزان، فضاسازی شرکت در مناست‌های مختلف برگزاری نمایشگاه یاد یاران، تجلیل از بسیجیان نمونه در دفاع مقدس و هفته بسیج، حضور فعال کارکنان این شرکت در راهپیمایی مناسبت‌های مذهبی و... را نمونه‌هایی از عملکرد این اداره به همت پایگاه مقاومت شهید تندگویان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان برشمرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «کمال جهانبخشی» مدیر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست به جهاد تبیین اشاره کرد و خطاب به کارکنان این شرکت، گفت: علاوه بر حوزه ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت باید در حوزه خدمت رسانی به مردم نیز تبیین کنید.

حجت‌الاسلام جهانبخشی ادامه داد: کارکنان در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان نیز در مناطق صعب‌العبور و حتی در زمان حمله سایبری دشمن برای خدمت به مردم با جان و دل پای کار هستند و این مهم یک جهاد است و مردم نیز همواره قدردان این تلاش‌ها و خدمات خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار