مدیرعامل مجتمع گل‌گهر مطرح کرد؛

بومی‌سازی تولیدات شرکت معدنی صنعتی گل‌گهر

عتیقی با اشاره به بومی‌سازی تولیدات شرکت معدنی صنعتی گل‌گهر گفت: محصولات ما جزء کالا‌های باکیفیت در کشور است و توانسته زنجیره فولاد کشور را تکمیل کند.
کد خبر: ۶۶۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ - 19May 2024

شرکت معدنی صنعتی گل گهر بزرگترین تامین کننده صنعت فولاد کشور استبه گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «ایمان عتیقی» مدیرعامل مجتمع گل‌گهر امروز در مراسم اختتامیه «جشنواره رسانه امید» اظهار داشت: شرکت معدنی صنعتی گل گهر با ۳۵ هزار نیرو بزرگترین تامین کننده صنعت فولاد کشور است. 

عتیقی افزود: یکی از مزیت‌های منطقه گل‌گهر که در خاورمیانه منحصر به فرد است تکمیل زنجیره فولاد است. موضوعی که باید آن را حاصل دسترنج نظام دانست که در این ۴۰ سال به آن رسیدیم.

مدیرعامل مجتمع گل‌گهر ادامه داد: امروز محصول گل‌گهر در کشور جزو کالا‌های باکیفیت در کشور است و این مسئولیت‌های سنگینی که به شرکت‌هایی، چون گل‌گهر داده شده وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در گل‌گهر رخ داده این است که ما تنوع محصول را در آن جای دادیم. بر همین اساس هم امروز گل‌گهر در دنیا جایگاه قابل اعتنایی به دست آورده است.

عتیقی اضافه کرد: ما تا امروز آیین‌نامه‌ای را در منطقه گل‌گهر تدوین کردیم که برای بومی‌سازی تولیدات ما است. ضمن اینکه نزدیکی ما به آب‌های آزاد کمک شایانی به فعالیت‌های ما می‌کند.

مدیرعامل مجتمع گل‌گهر عنوان کرد: یکی دیگر از مزیت‌های گل‌گهر این است که ۸۰ درصد از مدیران سنی کمتر از ۴۰ سال دارند.

وی یادآور شد: موضوع دیگر مسئولیت‌های اجتماعی ما است که سعی کردیم گاز‌های تولید شده را به شیوه درست مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار