همایش رأی اولی‌های کهگیلویه و بویراحمد با حضور سخنگوی دولت+تصاویر

جشن رأی اولی‌ها با حضور هزار دانش آموز از مدارس سطح شهر یاسوج و با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴ - 10February 2024

 به گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز (شنبه) در همایش رأی اولی‌ها در یاسوج اظهار داشت: در این همایش اگر همه عوامل نقش خود را به خوبی ایفا کنند در خروجی تاثیرگذار است.

بهادری جهرمی با بیان اینکه امروز جشن سیاسی شما نوجوانان است افزود: تصمیمات شما پیش از این در زمینه تحصیل و چه در رشته تحصیلی تنها در آینده خود شما و نهایتا خانواده شما تاثیرگذار بود، اما از امروز به بعد شما نوجوانان وارد دنیایی جدید می‌شود که انتخاب‌های شما بر روی استان، شهر و کشور تاثیرگذار است.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه انتخاب‌های ما در آینده جهان هم تاثیر می‌گذارد گفت: اگر تا دیروز انتخاب اشتباه یا درست ما فقط روی خود ما تاثیر داشت از امروز انتخاب‌های ما می‌تواند معادلات جهان را به هم بریزد.

وی ابراز داشت: امروز من از این جایگاه با شما صحبت می‌کنم فردا نوبت شماست که با فرزندان ما گفتگو کنید.

«سید علی احمد زاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این همایش گفت: در دهه فجر امسال با حضور مسئولان کشوری طرح‌های مهمی از جمله سد کوهبرد، کارخانه تولید خوراک آبزیان مجتمع گلخانه‌ای افتتاح شد.

احمدزاده با اشاره به حضور سخنگوی دولت در استان و افتتاح چند طرح تصریح کرد: دیروز طرح ۴۱۵ میلیارد تومانی خط انتقال و پست ۱۳۲ کیلو ولت دژکوه در شهرستان لنده برق شهرستان لنده و پل ۱۵۶ متری روستای موگر افتتاح شد.

وی اضافه کرد: «شهید هدایت‌الله طیب » که در فلوریدای آمریکا تحصیل را رها کرد و در جبهه‌های نبرد به فیض شهادت نائل شد در وصیت نامه خود نوشته بود که در روستای موگر به خاک سپرده شود تا شاید به واسطه قبر من مسئولان در این روستا و بر روی رودخانه برای تردد مردم پلی احداث کنند که این خواسته دیروز محقق شد و با احداث آن مردم دیگر نیازی به استفاده از گرگر ندارند.

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به نوجوانان حاضر در این جلسه گفت: کشور به شما نوجوانان جهادی پای کار نیاز دارد.

احمدزاده با اشاره به جشن رای اولی‌ها افزود: امروز جشن شایستگی شما نوجوانان در دخالت در امور مملکت است و شما باید به دولت مردان برای ساخت کشور کمک کنید.

وی همچنین به انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا شما پای صندوق رای نیایید و شما نوجوانان باید در صحنه باشید و کشور را بسازید وحضور شما در صحنه سیاسی باعث خوشحالی و شادمانی است.

احمدزاده در پایان وعده دیدار خود را با نوجوانان فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات ۱۱ اسفند اعلام کرد.

همایش رأی اولی‌های کهگیلویه و بویراحمد با حضور سخنگوی دولت+تصاویر

همایش رأی اولی‌های کهگیلویه و بویراحمد با حضور سخنگوی دولت+تصاویر

همایش رأی اولی‌های کهگیلویه و بویراحمد با حضور سخنگوی دولت+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار