برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان زابل

جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان زابل برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵ - 19May 2024

جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان زابل برگزار شد.به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان زابل برگزار شد.

«علیرضا ملاشاهی» معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل بیان داشت: امروزه توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا به ما داده شده است و ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا باید به خانواده عزیز آنها نیز احترام گذاشته و تکریم شان کرد.

وی با اشاره به عملیات بیت المقدس گفت: همانگونه که امام خمینی رضوان الله تعالی علیه فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد این نگاه عرفانی امام به آزادی خرمشهر باید برای ما و تمام ادوار زندگی مان کلید واژه و درس زندگی  باشد چرا که هرچه داریم از خداوند متعال است.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ادامه داد: اگر امروز در سایه امنیت و سلامت زندگی می‌کنیم همه لطف حضرت حق به این سرزمین است و ما باید یاد همچین ایامی را گرامی بداریم و بیاد بیاوریم که چه به ملت ما گذشت به ملتی که دربرابر دشمن تا دندان مسلح ایستاد و با خیانت هایی که حتی از داخل کشور توسط بنی صدر و منافقین صورت پذیرفت با درایت حضرت امام و غیرت فرزندان ایران حتی یک وجب از خاک عزیزمان به دست دشمن نیفتاد.

این مسئول در پایان بر برگزاری بهتر مراسمات این ایام تاکید داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار