امام جمعه دلفان:

راهپیمایی پرشور ملت ایران در ۲۲ بهمن زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند می‌شود

حجت‌الاسلام خانی با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه در نظم به هم ریخته کنونی جهان هستند، گفت: راهپیمایی پرشور ملت ایران در ۲۲ بهمن زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ - 09February 2024

راهپیمایی پرشور ملت ایران در ۲۲ بهمن زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند  می‌شود

به گزارش  دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام «محمد یوسف خانی» امام جمعه دلفان در آیین جشن انقلاب و یادواره شهید «کرمرضا رضاییان» در روستای خلیفه دلفان اظهار داشت: شهدای ستارگان درخشانی هستند که در سپهر افتخارات انقلاب اسلامی و جهان اسلام می‌درخشند و آنان با شجاعت، ایثار و فداکاری‌های خود، ایران اسلامی را امروز در اوج عزت و عظمت جهانی قرار دادند.

وی با اشاره به توطئه قدرت‌های جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته با استفاده از امپراطور رسانه ای خود افزود: به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی به قدرتی تاثیرگذار در عرصه بین الملل و معادلات جهانی تبدیل شده است.

امام جمعه دلفان با تاکید بر مشارکت باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات ۱۱ اسفند یادآور شد: باید با توسل و تبرک از روح شهدا با حضور حداکثری خود در انتخابات ۱۱ اسفند، رای خود را به نام افرادیکه لیاقت مدیریت را در این کشور دارند، ثبت کنیم.

یوسف خانی با اشاره به حساسیت و اهمیت برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد: شرکت باشکوه و پرشور مردم در این راهپیمایی ملی زمینه ساز انتخابات ۱۱ اسفند خواهد بود و مردم عزیز ما از این دو آزمون بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد.

فرماندار دلفان نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به خدمات چشمگیر نظام مقدس جمهوری اسلامی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در رژیم گذشته حتی یک روستای برخوردار از برق در این شهرستان وجود نداشت، اما امروز به برکت انقلاب تمام روستاهای منطقه حتی سخت گذرترین روستاها از نعمت برق بهره‌مند هستند.

اصغر قهرمانی بهره‌برداری از دو طرح تولید شن ماسه، تولید مبلمان شهرداری نورآباد و آبگیری سد تاج امیر را از مهمترین طرح های این شهرستان در ایجاد اشتغال طی یکسال گذشته برشمرد و اضافه کرد: امیدواریم با همراهی و همدلی مردم گام‌های بلندی برای توسعه و حل مشکلات مردم در این منطقه بردارید.

شهید ۲۱ ساله کرمرضا رضاییان اهل روستای خلیفه دلفان سال ۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی در دشت آزادگان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار