در نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: دفاع مقدس به یک الگو برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: شهدای گرانقدر در رکاب امام خمینی (ره) حماسه‌ای تاریخی را خلق کردند که امروزه برای همه آزادی خواهان جهان به یک الگو و سرمشق تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۴۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ - 05February 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد: دفاع مقدس به یک الگو برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با «شاهرخ امیریان» مدیر شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک ماه رجب، دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) اظهار داشت: شهدای گرانقدر در رکاب امام خمینی (ره) حماسه‌ای تاریخی را خلق کردند که امروزه برای همه آزادی خواهان جهان به یک الگو و سرمشق تبدیل شده است.

خواست خدایی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: در همین راستا باید تمام توان خود را در جهت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت بکار بگیریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در دوران مقدس همه اعم از رزمندگان، اقشار مردم، ادارات، مراکز درمانی و... به نوعی نقش داشتند، گفت: باید سعی شود که این نقش‌های موثر که کمک کردند که ما در جنگ تحمیلی از کشور دفاع کنیم ثبت و ضبط شود.

وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به جمعیت در دوران دفاع مقدس حماسه‌های ماندگاری رقم زد و برای حفظ رشادت‌ها و دلاوری‌ها باید برای نسل حاضر و نسل آینده تبیین کنیم.

«شاهرخ امیریان» مدیر بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: مردم نجیب این استان در هر برهه از تاریخ برگ زرینی از شهامت خود را ورق زدند.

امیریان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس در برابر استکبار شکست نخوردیم، افزود: اکنون ایران در دنیا نقش تعیین کننده‌ای دارد و این مهم به وسیله مردم بوده است.

وی ابراز داشت: بانک سپه ضمن تجلیل از کارکنان ایثارگر خود در مناسبت‌های متعدد این آمادگی را دارد که در سایر برنامه‌های فرهنگی و هنری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری لازم را داشته باشد.

در این نشست قرارداد همکاری بین اداره حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مدیریت شعب بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برنامه های مشترک در حوزه دفاع مقدس و مقاومت منعقد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار