استاندار لرستان:

اقدام جانبدارانه مدیران در انتخابات است

«زیویار» گفت:‌ دولت هیچ نامزدی در انتخابات اسفندماه (دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی) ندارد و چنانچه مدیری اقدام جانبدارانه و یا شائبه انگیزی نسبت به داوطلبی داشته باشد، بطور قطع تخلف محسوب شده و مطابق قانون با وی برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ - 04February 2024

اقدام جانبدارانه مدیران در انتخابات تخلف و مستوجب مجازات است

به گزارش دفاع‌پرس  از لرستان، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دورود اظهار  داشت: رویکرد مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات مبتنی بر چهار مولفه «سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت» است که نهایت تلاش خود را در راستای تحقق این مهم و اجرای دقیق منویات معظم له برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی بکار خواهیم بست.

وی با بیان اینکه شرایط برای یک رقابت سالم، بانشاط و آگاهانه در استان لرستان فراهم است افزود: امروز فضای انتخابات با وجود تلاش معاندان و دشمنان همچون دوران جنگ تحمیلی، مقدس است و باید به سلامت از آن عبور کنیم.

زیویار با تاکید بر اینکه انتخابات برگزار شده در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بی نظیر است، عنوان کرد: انتخابات همواره با حضور پرشور مردم و در یک فضای سالم و رقابتی برگزار شده که مایه مباهات و افتخار است.

استاندار لرستان همچنین با بیان اینکه یکی از رویکردهای اساسی دولت سیزدهم تقویت زیرساخت هاست عنوان کرد: در این راستا توجه ویژه ای به بخش بهداشت و درمان شده و طی ۲ سال گذشته اقدامات کم نظیری در تقویت زیرساخت های این بخش صورت گرفته است.

زیویار در خصوص بیمارستان در دست ساخت دورود بیان کرد: این طرح مشکلات فنی داشت اما پیشرفت فیزیکی آن در سال جاری معادل کل سال های گذشته بوده است و با عنایت دولت در سریعترین زمان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر تامین اعتبارات لازم برای کنارگذر دورود تصریح کرد: معضلات پیش روی کارخانه سیمان و فارسیت دورود طی روزهای آینده در جلسه ای با حضور مسوولان کشوری در راستای انجام اقدامات اساسی برای حل مشکلات، مطرح خواهد شد.

استاندار لرستان همچنین با اشاره به لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: ملت ما بعد از تقدیم شهدای بسیار، واقعه و رویداد بزرگی را به منصه ظهور رساند و نظامی مقدس و مبتنی بر مردم سالاری دینی پی ریزی کرد که اصلی ترین خواسته های آن استقلال و پیروزی بود.

زیویار عنوان کرد: انقلاب اسلامی الگویی کامل برای بعد از غیبت بوده و الگویی منحصر به فرد است که با تلاش مردم به بار نشست و امروز نیز هزاران کیلومتر اطراف خود را تحت تاثیر قرار داده است همچنین سایر ملت ها نیز این انقلاب را الگو قرار داده اند و هر حرکت آزادی خواهانه ای که شکل می گیرد تحت تاثیر این نظام مقدس است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با ۱۲ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار