حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

سرلشکر ایزدی: نقش مؤثر مردم در تقویت انقلاب اسلامی/ حضور گسترده مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور است

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) حضور گسترده مردم در انتخابات را تضمین‌کننده امنیت و آینده کشور دانست و گفت: کشور در سایه انقلاب اسلامی، همواره مسیر پیشرفت را طی کرده است.
کد خبر: ۶۴۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۵ - 04February 2024

سرلشکر ایزدی:سردار سرلشکر «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به حضور باشکوه مردم طی چهار دهه گذشته در مراسم‌ راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش‌هاست.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت بی‌نظیر  به مردم متکی است، ادامه داد: مردم  با رهبری امام راحل در صحنه حضور یافتند و انفجار نور را رقم زدند و ایران اسلامی در سایه این انقلاب و با حضور در صحنه‌ی مردم، همواره مسیر پیشرفت را طی کرده است.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی نمی‌خواهند نور الهی در کشورمان تشعشع پیدا کند، افزود: با حضور و مشارکت مردم با بصیرت ایران، انقلاب اسلامی ایران تقویت شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید با حضور و مشارکت حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم، تأکید کرد: ارزش‌های انقلاب اسلامی نه‌تنها ایران، بلکه در منطقه موضوعیت دارد و برای جهانیان حائز اهمیت است.

سرلشکر ایزدی مردم را مبنای انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: حضور گسترده مردم در انتخابات، امنیت و آینده کشور را تقویت و تضمین می‌کند و قطعاً آینده روشنی پیش رو خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار