معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

پیوست رسانه‌ای، ضرورتی فراتر از دولت و حکومت است

مهدی‌پور در نشست با دبیران شورای اطلاع‌رسانی استان خراسان‌رضوی، بر ضرورت تدوین و اجرای پیوست رسانه‌ای برای همه رویدادها، پویش‌ها و موضوعات تاکید کرد.
کد خبر: ۶۴۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ - 01February 2024

پیوست رسانه‌ای، ضرورتی فراتر از دولت و حکومت استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «فرشاد مهدی‌پور» معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین رونمایی از سند پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی که در سالن شهدای دولت که امروز (پنجشنبه) برگزار شد با بیان اینکه پیوست رسانه‌ای یک تکلیف یا یک اقدام صرفا دولتی یا حکومتی نیست، اظهارداشت: همه رویدادها، موضوع و موقعیت‌هایی که پیش می‌آید، نه تنها یک پیوست احتیاج دارد، بلکه خود کاملا ماهیت رسانه‌ای دارد و نمی‌شود رسانه را از آن جدا کرد و بعد انتظار داشت که در جهت آگاهی‌بخشی و توانمندسازی پایداری افکار عمومی، این توفیق حاصل شود.

وی افزود: پیوست رسانه‌ای این کارکرد مهم را دارد که همه ما موضوعات را در چارچوب اهداف و برنامه‌های خود در حوزه اجرا با لحاظ آن نیازمندی‌هایی که در افکار عمومی وجود دارد موضوعات را مورد بررسی قرار دهد. از طرفی سوالات و ابهاماتی که پیش روی ما هستند، در جهت افکارسنجی یا جذابیت‌آفرینی که به دست می‌آوریم، یک نظام و یک چارچوبی را برای اقدامات باید پیش‌بینی کنیم.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه این رویکرد در استان خراسان‌رضوی در حال شکل‌گیری است، گفت: این اتفاق خوبی است و باید فال نیک گرفت. امیدواریم که این ایده در تمام استان‌ها و بخش‌های مختلف جریان پیدا کند.

مهدی‌پور ادامه داد: موضوع پیوست رسانه‌ای موضوع جدیدی نیست و پیش از این نیز در کشور در مورد آن صحبت می‌شد و قبل از آن، در دولت‌های مختلف نیز به آن توجه شده بود، اما اخیرا پیوست رسانه‌ای و اهمیت آن بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اقدامات باید با همراهی رسانه‌ها انجام شود، گفت: باید توجه داشت که پیوست رسانه‌ای، یک کار کارشناسی است و باید به دقت نوشته شود و به درستی اجرا شود تا بتواند به افزایش آگاهی و رضایتمندی افکار عمومی کمک کند.

 در این نشست سند پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی رونمایی و تشریح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها