امام جمعه کرمان:

انقلاب اسلامی ایران در سه محور اخلاق، علم و آزادگی تحول آفرینی کرده است

حجت‌الاسلام «علیدادی‌سلیمانی» با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب تحول در سه محور و حوزه مهم شد، گفت: تحول در حوزه اخلاق، علم و فناوری و آزادگی و استقلال کشور سه تحول مهم در جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۴۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ - 31January 2024

انقلاب اسلامی ایران در سه محور اخلاق، علم و آزادگی تحول آفرینی کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی‌سلیمانی» نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز در آیین نمادین نواختن زنگ انقلاب در هنرستان اندیشه نو شهر کرمان با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی سبب تحول در سه محور و حوزه مهم شد.

امام جمعه کرمان نخستین تحول پس از پیروزی انقلاب اسلامی را در حوزه اخلاقی دانست و اظهار داشت: زمینه‌ساز این تحول تقوای الهی است که در تمام حوزه‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها قابل مشاهده است و این تحول برگرفته از قرآن بوده است.
 
وی افزود: تحول بعدی در عرصه علم و فناوری بود. ممکن است در ذهن گروهی این باشد که دنیا در حال پیشرفت است و ایران باید متناسب با زمان و دنیا پیش رود اما باید به این نکته توجه کنیم اینکه رتبه یک کشور در دنیایی که همه در حال رقابت هستند از رتبه‌های پایین به رتبه‌های بال صعود کند نشان از پیشرفت یک کشور است و در نتیجه گذشت زمان نیست. این پیشرفت به تحولی بر می‌گردد که در کشور اتفاق افتاد و در این بخش نظام حرف برای گفتن کم ندارد.
 
نماینده ولی فقیه در استان سومین تحول را در حوزه حریت و آزادگی دانست و تصریح کرد: لازمه این تحول ایثار و از خود گذشتگی است. در انقلاب اسلامی بستری فراهم شد و افرادی گوهر وجودی خود را به نمایش گذاشتند که بی‌نظیر است. شهدا و شهدای زنده نماد این تحول بزرگ هستند و همه جا حرف از تحول است. کشور به قدری در این حوزه پیشرفت کرده که امروز در یک جای امن قرار گرفته و کشورهای دیگر توان تهدید ایران را ندارند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار