ما متحدیم/ مسئول مرکز اردوئی و راهیان نور سپاه کرمان اعلام کرد؛

۱۷ بهمن، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «رهاورد سرزمین نور» و «مکتب حاج قاسم»

سرهنگ «نکونام» گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره «رهاورد سرزمین نور و مکتب حاج قاسم سلیمانی» تا ۱۷ بهمن جاری فرصت دارند آثار خود را در دو بخش حرفه‌ای و مردمی ارسال کنند.
کد خبر: ۶۴۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ - 30January 2024

۱۷ بهمن، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «رهاورد سرزمین نور و مکتب حاج قاسم»

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «غلامعباس نکونام» مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ثارالله استان کرمان امروز (سه‌شنبه) در خصوص جشنواره «رهاورد سرزمین نور» و «مکتب حاج قاسم» اظهار داشت: از ابتدای سال فراخوان جشنواره «رهاورد سرزمین نور» و «مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی» اعلام شده و زائران راهیان نور و مکتب حاج قاسم می‌توانند با موضوع محور مقاومت در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ بهمن سال جاری اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد، افزود: علاقمندان شرکت در این جشنواره تا ۱۷ بهمن فرصت دارند آثار خود در بخش حرفه‌ای را در قالب گزارش خبری، ایده‌های نو، پوستــر، شعر، فیلمنامه، نمایشنامه، فیلم مستند، فیلم داستانی کوتاه و بلند، نمـاهنگ، هنـرهای تجسمی، نقاشی، کتـاب، عکس، فضای مجازی (کانال، گروه و ...) و گروه سرود به آدرس @rahavard_admin در پیام رسان ایتا و یا به آدرس دبیرخانه ستاد جشنواره (ستاد سپاه ثارالله کرمان، مرکز اردویی راهیان نور) ارسال کنند. بخش مردمی جشنواره نیز شامل متن ادبی، دلنوشته، خاطره، عکس تلفن همراه و نقاشی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار