حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

انتخابات به محل کدورت تبدیل نشود

حجت الاسلام شاهرخی گفت: انتخاباتی که جشن انقلاب است، تبدیل به محل کدورت نشود.
کد خبر: ۶۴۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ - 25January 2024

انتخابات به محل کدورت تبدیل نشود

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان در جلسه شورای آموزش‌وپرورش لرستان با تأکید بر تبیین و ترویج شعائر دینی و الهی در بین دانش‌آموزان با استفاده از شیوه‌های نو، اظهار داشت: تلاش برای ترویج معارف علوی در میان نسل جوان باید موردتوجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه معارف اسلامی، علوی و نبوی با برنامه‌ریزی لازم در جامعه و به‌خصوص نسل جوان تثبیت و گسترش پیدا کند، گفت: اجلاس سراسری نماز در لرستان برگزار می‌شود، در برگزاری این اجلاس انتظار این است که جامعه دانش‌آموزی مورد توجه قرار گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به برگزاری انتخابات و موضوع مهم مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات اشاره کرد و افزود: جلوه عالی مشارکت و حضور مردم، انتخابات است، بدخواهان و دشمنان به دنبال این هستند که حضور در انتخابات انبوه و چشمگیر نباشد.

حجت‌الاسلام شاهرخی با تأکید بر اینکه همه کسانی که مخاطبانی دارند از این فرصت استفاده کنند برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: همه سلیقه‌های سیاسی همواره در انتخابات حضور داشته‌اند، انتظار این است که از تمام فرصت‌ها برای مشارکت مردم استفاده شود.

وی تأکید کرد: دولت کاندیدای ندارد، دولت برگزارکننده انتخابات است، در این راستا انتظار این است مدیران بی‌طرفی لازم را در امر انتخابات داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: انتخاباتی که جشن انقلاب است، تبدیل به کدورت نشود، مدیران خود را در معرض اتهام طرف‌داری از کاندیدای خاصی قرار ندهند و زمینه ایجاد دوقطبی را فراهم نکنند، تا انتخاباتی در تراز دولت انقلابی برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی متذکر شد: انتخابات حق‌الناس است و باید دراین‌رابطه هوشیار باشیم، برخی ممکن است که بخواهند سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند در این راستا همه گام‌های ما در برگزاری انتخابات باید بر اساس مر قانون باشد تا انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار