رئیس حوزه هنری استان مرکزی:

اجرای نمایش «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در مدارس استان

جیریایی از اجرای نمایش «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در مدارس این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ - 24January 2024

اجرای نمایش «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» در مدارس استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «سالار جیریایی» رییس حوزه هنری استان مرکزی طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» رویدادی فرهنگی هنری ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی است که از اول تا ۱۰ بهمن‌ماه در تعدادی از مدارس استان مرکزی اجرا می‌شود.

وی افزود: قهرمان‌ها، عصاره فرهنگی‌تاریخی یک ملت هستند که باید با تغییر سلیقه، اندیشه و ذائقه فکری‌فرهنگی یک جامعه را از تغییر الگوها و قهرمان‌های آن جامعه شناخت که در این رویداد به مسئله قهرمان و روایت هنری قهرمان برای کودکان پرداخته خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان مرکزی گفت: اجرای برنامه‌های قصه گویی، نمایش عروسکی و نقالی از مهمترین برنامه‌های این رویداد است که جنبه آموزشی و سرگرمی برای دانش آموزان دارد و به کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان کمک می‌کند.

وی ادامه داد: از بخش‌های جذاب و هیجان‌انگیز این رویداد، اجرای پویش «من یک قهرمانم» است که با جریان‌سازی شرایطی را برای دانش آموزان فراهم می‌کند تا خود را به عنوان قهرمان شهر و کشور خود تصور کنند.

جیریایی گفت: با توجه به ظرفیت برگزاری این رویداد در سطح استان، مدیران و مربیان مدارس ابتدایی استان مرکزی می‌توانند آمادگی خود را برای میزبانی از این رویداد از طریق تماس با شماره ۳۴۰۳۲۶۴۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار