همزمان با هفته شهید؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان: آیین اختتامیه جشنواره «سرو‌های سربلند» در لرستان برگزار می‌شود

سرهنگ رشیدی گفت: همزمان با هفته گرامیداشت مقام شهید، آیین اختتامیه جشنواره هنری- ادبی و دیجیتالی «سرو‌های سربلند» در لرستان برگزار و از برگزیدگان تجلیل و قدردانی می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۲ - 23January 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان: آیین اختتامیه جشنواره «سرو‌های سربلند» در لرستان برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در لرستان، اظهار داشت: همزمان هفته گرامیداشت مقام شهید، آیین اختتامیه، جشنواره هنری ـ ادبی و دیجیتالی‌ «سرو‌های سربلند»(ویژه تشییع شهدای گمنام) در لرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: آثار ارسالی به این جشنواره در بخش‌های، موشن گرافیک، فیلم کوتاه، عکس، داستان کوتاه، شعر، خاطره، دلنوشته و متن ادبی، فیلم و فایل صوتی گرد آوری شده است و مراحل داوری در حال انجام است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی نبود، افزود: هر شرکت کننده می‌توانست در بخش‌های مختلف جشنواره شرکت کند بر همین اساس آثار قابل توجهی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

رشیدی تصریح کرد: آیین اختتامیه جشنواره سرو‌های سربلند، به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و برخی از نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی این استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برترین آثار ادبی ارسالی به جشنواره سرو‌های سربلند در کتابی چاپ می‌شوند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار